تور ایتالیا ارزان: سا پینتو، لاموشی یا یک نسخه ایتالیایی روی نیمکت استقلال

به گزارش پزشکی مدرن، روز های بلاتکلیفی استقلالی ها در حال نزدیک شدن به یک ماه است و هنوز خبری از سرمربی این تیم نیست. بعد از ماجرای الکس نوری تیم مدیریتی استقلال کوشش نموده بی سروصدا و بدون اطلاع رسانه ها با گزینه های مدنظرش مذاکره کند تا در کمال آرامش به نتیجه برسد. حالا می گویند در کمتر از 24 ساعت آینده سرمربی نو استقلال معرفی می گردد.

تور ایتالیا ارزان: سا پینتو، لاموشی یا یک نسخه ایتالیایی روی نیمکت استقلال

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، هفته پیش تقریبا همه نشستن الکس نوری روی نیمکت استقلال را نهایی می دانستند. اما گویا لو رفتن نام او موجب لینک شدن دلال ها به او شد و به یکباره رقم قراردادش بیشتر از انتظار استقلالی ها شد. این درس عبرتی شد تا آجرلو بی هیچ خبری با سایر گزینه هایش مذاکره کند. اخبار غیررسمی می گوید که تا فردا این وقت نام سرمربی استقلال معرفی می گردد. رسانه ها حالا به چند نام رسیده اند که معلوم نیست تا چه اندازه درست باشد.

سلیقه ایتالیایی استقلال

بعد از تجربه عجیب استراماچونی در استقلال همواره یک گزینه ایتالیایی برای استقلالی ها مجذوب نماینده بوده. استراماچونی خودش همواره یک گزینه نشستن رو نیمکت استقلال بوده، اما به علت مسائل اقتصادی قبلی سخت است که این اتفاق رخ بدهد. گابریله پین، دستیار فرهاد مجیدی دومین تجربه ایتالیایی استقلال بود و حالا خیلی ها گمان می نمایند ممکن است سرمربی تازه هم ایتالیایی باشد. به ویژه اینکه بسیاری گفته اند سرمربی بعدی اروپایی است. البته تا کنون هیچ نام ایتالیایی به جز استراماچونی در برآورد رسانه ها دیده نمی گردد.

یک پرتغالی دیگر در ایران

روابط فوتبالی ایران و پرتغال در این سال ها بسیار خوب بوده و هم چهره های زیادی از فوتبال پرتغال به ایران آمده اند و هم ایرانی های زیادی به پرتغال رفته اند. از این رو حضور یک گزینه پرتغالی روی نیمکت استقلال هم بعید نیست. حالا رسانه ها در کمتر از بیست و چهار ساعت تا معرفی مربی استقلال از ریکاردو مانوئل سیلوا یا همان سا پینتو معروف به عنوان جدی ترین گزینه آجرلو یاد می نمایند.

پینتو کار سرمربیگری را در سال 2012 و با نیمکت تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون شروع کرد و کار در باشگاه های دیگر پرتغالی از جمله براگا، موریرنسه و بلننزس را هم در کارنامه دارد. الفتح عربستان، ستاره سرخ صربستان، استاندارد لیژ بلژیک... از دیگر تیم هایی است که پینتو در آن کار نموده است.

گزینه همیشگی مربی های کروات

یک برآورد همیشگی درباره نیمکت استقلال و هر تیم لیگ رجحان دیگری انتخاب یک مربی کروات است. مربی های مقرون به صرفه قیمتی که آشنایی خوبی با فوتبال ایران دارند و با غیرحرفه ای بودن آن خوب کنار می آیند. از قضا بعضی، چون برانکو و اسکوچیچ هم نتایج خوبی گرفته اند. هنوز نام مربی های کروات در میان برآورد ها دیده نمی گردد، ولی همواره باید احتمال حضور آن ها را جدی گرفت.

یک گزینه هیجان انگیز: صبری لاموشی

بعضی رسانه های صبری لاموشی معروف را گزینه سرمربیگری استقلال دانسته اند. اگر لاموشی به ایران بیایید می توان گفت که یک سبک تازه وارد فوتبال ایران می گردد و می توان امیدوار بود فصلی هیجان انگیز در انتظار باشد. اگرچه به نظر می رسد لاموشی مربی گران قیمتی باشد، ولی باید دید این گزینه تا چه اندازه به واقعیت نزدیک است.

منبع: فرارو
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1140

به "تور ایتالیا ارزان: سا پینتو، لاموشی یا یک نسخه ایتالیایی روی نیمکت استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: سا پینتو، لاموشی یا یک نسخه ایتالیایی روی نیمکت استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید