تقابل دوباره یحیی و 3 ستاره پرسپولیس مقابل رونالدو ، وقتی گل محمدی مانع گلزنی رونالدو می شد!

به گزارش پزشکی مدرن، سرمربی پرسپولیس و سه بازیکن این تیم برای دومین بار مقابل کریستیانو رونالدو قرار خواهند گرفت. پیش از این کریستیانو رونالدو تجربه رویارویی با یحیی گل محمدی و 3 ستاره پرسپولیس را داشته است.

تقابل دوباره یحیی و 3 ستاره پرسپولیس مقابل رونالدو ، وقتی گل محمدی مانع گلزنی رونالدو می شد!

به گزارش خبرنگاران به نقل از طرفداری، پرسپولیس در گروه E رقابت های این فصل لیگ قهرمان آسیا باید در گروهی سخت به میدان برود. گروهی که از سوی کارشناسان فوتبال ایران و آسیا به گروه مرگ معروف شده است.

جالب این که بلافاصله بعد از تعیین شدن گروه پنجم این رقابت ها و اعلام همگروهی و رویارویی پرسپولیس و النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا 2023 در خاطره بسیاری از اهالی فوتبال، تقابل دوباره علیرضا بیرانوند و کریستیانو رونالدو شکل گرفت. رویارویی که در جام جهانی 2018 رخ داد و کاملا طبیعی است همگان به یاد آن لحظه فراموش نشدنی مهار پنالتی کریستیانو رونالدو از سوی بیرو از رقابت دوباره آن ها استقبال نمایند.

کری های بیرانوند با رونالدو پیش از ملاقات ایران و پرتغال و سیو تاریخی پنالتی CR7 باعث شد رویارویی دوباره بیرانوند و رونالدو در بازی پرسپولیس و النصر مجذوب کننده تر از هر تقابل دیگری باشد. اما در این میان نکته ای که نباید فراموش گردد این است که به جز بیرانوند، یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس و دو ستاره دیگر پرسپولیس به احتمال زیاد قرار است برای دومین بار مقابل یکی از برترین فوتبالیست های تاریخ صف آرایی نمایند.

یحیی گل محمدی در جام جهانی 2006 و به عنوان کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران مقابل رونالدوی جوان نهاده شد و بی شک به عنوان مدافعی که رو در روی او نهاده شده تجارب گران بهایی در خصوص این بازیکن دارد. به جز یحیی، دو ستاره دیگر پرسپولیس نیز در جام جهانی 2018 مقابل پرتغال به میدان رفته اند. در بازی که دو تیم درنهایت به تساوی 1-1 دست یافتند، در ترکیب تیم ملی مرتضی پورعلی گنجی و وحید امیری به عنوان دو بازیکن ثابت ترکیب 90 دقیقه مقابل این ستاره بزرگ بازی کردند.

از این رو سرمربی پرسپولیس به همراه 3 ستاره پرسپولیس قرار است برای دومین بار مقابل کریستیانو رونالدو صف آرایی نمایند. فراموش نکنیم پورعلی گنجی به عنوان رهبر خط دفاعی تیم ملی در بازی ایران و پرتغال به خوبی از عهده مهار رونالدو برآمد و باید دید در جدال دوم خود با رونالدو چه عملکردی خواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 شهریور 1402 بروزرسانی: 14 شهریور 1402 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1334

به "تقابل دوباره یحیی و 3 ستاره پرسپولیس مقابل رونالدو ، وقتی گل محمدی مانع گلزنی رونالدو می شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقابل دوباره یحیی و 3 ستاره پرسپولیس مقابل رونالدو ، وقتی گل محمدی مانع گلزنی رونالدو می شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید