اطلاعات جدیدی از بازسازی احتمالی سه گانه متال گیر سالید منتشر شد (بازسازی ساختمان)

به گزارش پزشکی مدرن، به تازگی گزارش هایی تازه مبنی بر اینکه کونامی در حال کار روی ریمستر سه نسخه اول سری متال گیر سالید است، منتشر شده و به شایعاتی که از سال گذشته دهان به دهان می چرخند، واقعیت بیشتری بخشیده اند.

اطلاعات جدیدی از بازسازی احتمالی سه گانه متال گیر سالید منتشر شد (بازسازی ساختمان)

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

این گزارش ها در پی انتشار اخباری مبنی بر اینکه کونامی میخواهد تا بازی تازهی را در در نمایشگاه بازی توکیو (Tokyo Game Show) معرفی کند، منتشر شدند. البته به نظر می رسد که این بازی احتمالا اثری نه چندان بزرگ باشد و ربطی به احیای مجموعه های بزرگ کونامی مانند کسلوینیا، سایلنت هیل و متال گیر سالید ندارد. با این حال منابع مختلفی اعلام نموده اند که ریمستر بازی های کلاسیک سری مخفی کاری متال گیر سالید در دست ساخت است و به نظر می رسد که این نسخه ها در راه عرضه روی کنسول های مدرن هستند.

یکی از منابع با نام Dusk Golem که سابقه خوبی در افشای اطلاعات در خصوص بازی های مختلف دارد، اعلام نموده که این گزارش 100 درصد درست است و این بازی ها برای کنسول ها و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. در حال حاضر نام دقیق کنسول های مقصد معین نیست. او بعلاوه گفته که هر سه بازی به صورت جداگانه و به عنوان بخشی از یک مجموعه منتشر خواهند شد. از طرفی به نظر می رسد که این مجموعه قرار است شامل نسخه های اصلی متال گیر 1 و 2 باشد.

متال گیر 2 و 3 قبلا به عنوان بخشی از Metal Gear Solid HD Collection که در سال 2011 برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شد، بازسازی شده بودند . این مجموعه بعلاوه شامل نسخه Peace Walker بود، اما اثری از نسخه اول سری در آن دیده نمی شد. اولین بازی متال گیر سالید در گذشته به عنوان یک اثر کلاسیک پلی استیشن قابل دانلود بود و هنوز هم برای رایانه های شخصی به وسیله پلتفرم GOG در دسترس است.

از طرفی نسخه های دیجیتالی متال گیر سالید 2 و 3 نیز سال گذشته به علت مسائل مربوط به مجوز فیلم های تاریخی موجود در آن ها، از فروشگاه ها کنار گذاشته شدند. البته در جولای 2022، کونامی بیان کرد که این بازی ها به زودی فروش خود را از سر خواهند گرفت. با توجه به اتفاقات ذکر شده، نسخه های بازسازی شده ممکن است راهی برای بازگشت بهتر این بازی ها روی پلتفرم های تازه باشند.

در نهایت لازم به ذکر است که این توسعه این ریمسترها ربطی به ریمیک متال گیر سالید 3 که طبق گزارش ها در یک استودیوی چینی به نام Virtuos در حال توسعه است، ندارد.

منبع: GamesRadar

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 شهریور 1401 بروزرسانی: 18 شهریور 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1180

به "اطلاعات جدیدی از بازسازی احتمالی سه گانه متال گیر سالید منتشر شد (بازسازی ساختمان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات جدیدی از بازسازی احتمالی سه گانه متال گیر سالید منتشر شد (بازسازی ساختمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید