تور یونان ارزان: اردوغان: یونان به پایگاه آمریکا تبدیل شده است

به گزارش پزشکی مدرن، رئیس جمهور ترکیه ضمن اشاره به تعداد بالای پایگاه های آمریکا در خاک یونان، گفت: وقتی تمام این پایگاه ها را کنار هم قرار دهیم، چنین تصویری به وجود می آید که خود یونان به پایگاه آمریکا تبدیل شده است.

تور یونان ارزان: اردوغان: یونان به پایگاه آمریکا تبدیل شده است

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی در واکنش به اظهارات نخست وزیر یونان در مقصر دانستن ترکیه در بحران پناهجویان گفت: واقعاً ناسپاسی است که بگوییم بحران پناهجویان از ترکیه نشات گرفته است. یونان کشوری است که قایق پناهجویان را سوراخ نموده و آنها را به دست مرگ می سپارد. همه اسناد و مدارک آن موجود است.

وی در پاسخ به سوالی درباره ادامه فعالیت های آمریکا برای ارسال و استقرار تسلیحات نظامی در شهر دده آغاچ یونان توضیح داد: تعداد پایگاه های آمریکا در خاک یونان به قدری زیاد است که نمی توان شمرد. وقتی تمام این پایگاه ها را کنار هم قرار دهیم، چنین تصویری به وجود می آید که خود یونان به پایگاه آمریکا تبدیل شده است.

مدتی پیش، نخست وزیر یونان، ترکیه را عامل بحران پناهجویان خوانده و گفته بود که رفتار نیروهای مرزبانی ترکیه با آوارگان غیر انسانی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 910

به "تور یونان ارزان: اردوغان: یونان به پایگاه آمریکا تبدیل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور یونان ارزان: اردوغان: یونان به پایگاه آمریکا تبدیل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید