676 تخلف از قوانین در کارخانه های پیمانکار گوگل رصد شد

به گزارش پزشکی مدرن، به گزارش خبرنگاران به نقل از تلگراف، گوگل صدها مورد از تخلفات قوانین کارگری و ایمنی را در کارخانه هایی رصد کرده که موبایل، لپ تاپ و بلندگوهای این شرکت را می سازند.

676 تخلف از قوانین در کارخانه های پیمانکار گوگل رصد شد

این شرکت فناوری در گزارشی برای سرمایه گذاران خود اعتراف کرد 676 مورد تخلف از قوانین را میان تهیه کنند گان خود رصد کرده است. این آمار نسبت به سال گذشته 22 درصد رشد کرده و بیشترین آمار از زمان انتشار اطلاعات سالانه شرکت (از سال 2017 میلادی) تا به امروز است.

این تخلفات شامل قرار دریافت کارگران در برابر مواد شیمیایی غیر ایمن، ساعات کاری اضافی و پرداخت دستمزد ناکافی در کارخانه هایی در چین، هند، ژاپن، کره جنوبی و تایوان است.

طبق اطلاعات گزارش مذکور، برخی از کارگران این کارخانه ها باید بیش از 60 ساعت در هفته یا بیش از 6 روز متوالی در هفته بدون استراحت کار کنند. این فرایند خلاف استانداردهای معین شده برای شرکت های تأمین کننده محصولات است. برخی از کارمندان حداقل دستمزد یا مزایا را دریافت نمی کنند. همچنین در گزارش ذکر شده ساعات کار و مسائل مربوط به ایمنی و بهداشت همچنان حوزه هایی بسیار مهم هستند.

تخلفات ثبت شده در گزارش مربوط به 47 ارزیابی در محل در هزار کارخانه گوگل است که قطعات برای مراکز اطلاعات گوگل و همچنین محصولات الکترونیکی مصرفی می سازند.

آمار مربوط به تخلفات کارخانه های تهیه کننده محصولات گوگل از سال 2017 میلادی تا به امروز، به طور مداوم افزایش یافته است. این شرکت فناوری اضافه شدن تهیه کنندگان جدید برای تأمین تقاضای محصولاتش را دلیل اصلی رشد تخلفات می داند. گوگل انتظار دارد کارخانه ها برای ادامه همکاری با این شرکت روش های عملکردی خود را ارتقا دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 525

به "676 تخلف از قوانین در کارخانه های پیمانکار گوگل رصد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "676 تخلف از قوانین در کارخانه های پیمانکار گوگل رصد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید