گشایش هجدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی پزشکی در تبریز

به گزارش پزشکی مدرن، هجدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی با حضور شرکت هایی از هفت کشور خارجی در نمایشگاه بین المللی تبریز گشایش یافت.

گشایش هجدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی پزشکی در تبریز

هجدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی پزشکی از امروز (سه شنبه) تا 28 مرداد در سالن های پروین اعتصامی و آذربایجان با رعایت کامل ضوابط بهداشتی دایر بوده و علاقمندان می توانند از ساعت 11 تا 18 از این نمایشگاه تماشا نمایند.

در این نمایشگاه شرکت های داخلی از استان های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، اصفهان، فارس، کرمان، قم، البرز، گلستان، خراسان رضوی، یزد و زنجان و شرکت های خارجی از کشور های آلمان، آمریکا، سوئیس، مالزی، هندوستان، ایتالیا و چین در قالب نمایندگی شرکت دارند.

این نمایشگاه در زمینه های انواع تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، تجهیزات بیمارستانی، ابزار جراحی تخصصی و زیبایی، تجهیزات ارتوپدی، لوازم و البسه پزشکی، اتوانالیزر بیوشیمی، کیسه های یخ ژله ای، فراوری انواع محلول های دارویی، پک های جراحی و تجهیزات اتاق عمل، سیستم های تامین برق سالم و دستگاه های ساکشن جراحی دایر شده است.

در این نمایشگاه هتلینگ بیمارستانی، ارائه نماینده انواع تجهیزات مکانیزه نظافت، دستگاه های لیزر، تصویربرداری، هوشمندسازی بیمارستان، کالای پلاستیکی پزشکی، دستگاه بیهوشی و پمپ سرنگ، انواع بند و گاز پزشکی و منسوجات بی بافت، تجهیزات پزشکی پوست، مو و زیبایی به نمایش گذاشته شده و شرکت های دانش بنیان، طراح، فراوری نماینده و صادرنماینده تجهیزات پزشکی شرکت دارند.

در مدت برگزاری این نمایشگاه همایش های تخصصی در سالن شمس تبریزی نمایشگاه برگزار می گردد.

خبرنگاران آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مرداد 1401 بروزرسانی: 25 مرداد 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1167

به "گشایش هجدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی پزشکی در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشایش هجدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی پزشکی در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید