کلوپ: فصل نیمه تمام یعنی ظلم در حق لیورپول

به گزارش پزشکی مدرن، یورگن کلوپ سرمربی تیم لیورپول در گفت وگو با نشریه کیکر آلمان موضع خود درباره ازسرگیری فصل را تعیین کرد و به بعضی حرف و حدیث ها درباره لزوم نیمه تمام ماندن فصل جاری لیگ برتر پاسخ داد.

کلوپ: فصل نیمه تمام یعنی ظلم در حق لیورپول

لیورپول تنها دو پیروزی دیگر می خواهد تا اولین قهرمانی اش در لیگ برتر انگلیس طی 30 سال گذشته را مسجل کند، اما هنوز قطعی نیست که مسابقاتی که به دلیل شیوع کرونا دو ماه پیش به حالت تعلیق درآمدند، در ماه میلادی آینده از سر گرفته شوند. به همین دلیل همچنان حدس هایی درباره احتمال نیمه تمام ماندن فصل وجود دارد که به مذاق کلوپ خوش نمی آید.

کلوپ در واکنش به احتمال نیمه تمام ماندن لیگ برتر انگلیس گفت: بحث هایی درباره اینکه این فصل از رقابت ها باید به کلی کنسل اعلام گردد، وجود داشته است. وقتی شنیدم فقط با خودم گفتم این یعنی چه؟ ما 76 درصد از بازی های فصل را انجام داده ایم و الان می خواهند که همه چیز لغو گردد؟ اگر چنین اتفاقی رخ دهد من به شخص احساس خواهم کرد که در حق مان ظلم شده است. نمی گردد بگویم که اصلاً چنین فصلی وجود نداشته است.

کلوپ ادامه داد: به نظر من این خیلی مهم است که همه چیز روال طبیعی خودش را طی کند. البته تصمیم گیری درباره این موضوع با دیگران است. تصمیمی که گرفته می گردد، اما باید به نفع همه باشد. نباید تصمیمی گرفته می گردد که فقط به نفع من باشد. منافع همه باید در نظر گرفته گردد. با تمام این ها من می دانم که در زندگی چیز های بدتری از قهرمان نشدن هم هست. کلی انسان در اطراف ما دچار مشکل شده اند. کلی انسان جان شان را از دست داده اند. همواره چنین اتفاقاتی می افتد، اما الان به خاطر یک ویروس که هیچ کسی آن را نمی شناخت و برای مقابله با آن آماده نبود، شاهد این شرایط هستیم. گاهی وقت ها نمی گردد برای یکسری چیز ها آمادگی قبلی داشت بلکه باید به آن ها واکنش خوبی نشان داد. این بزرگترین بخش زندگی من است، واکنش خوب نشان دادن به اتفاقاتی که انتظارشان را نداشتم.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 57

به "کلوپ: فصل نیمه تمام یعنی ظلم در حق لیورپول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: فصل نیمه تمام یعنی ظلم در حق لیورپول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید