کلاس های آموزشی دانشگاه یزد به صورت مجازی ارائه می گردد

به گزارش پزشکی مدرن، مدیر امور آموزشی دانشگاه یزد گفت: تمام دروس نظری و عملی دانشگاه یزد در نیمسال تحصیلی جدید به دلیل قرمز بودن استان یزد در شرایط کرونایی به صورت مجازی برگزار می گردد.

کلاس های آموزشی دانشگاه یزد به صورت مجازی ارائه می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

علیرضا فتوحی، مدیر امور آموزشی دانشگاه یزد در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه، نیمسال تحصیلی جدید دانشگاه یزد از 29 شهریورماه جاری شروع می گردد و تا 18 دی ماه سال جاری ادامه خواهد داشت. دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی روز های 18 و 19 شهریورماه فرصت دارند در سامانه جامع آموزشی این دانشگاه موسوم به سامانه گلستان، واحد های درسی خود را انتخاب نمایند.

فتوحی اضافه کرد: زمان و نحوه ثبت نام دانشجویان ورودی جدید این دانشگاه نیز بلافاصله بعد از اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر امور آموزشی دانشگاه یزد توضیح داد: کلیه دروس نظری و عملی دانشگاه یزد در نیمسال تحصیلی جدید به دلیل قرمز بودن استان یزد در شرایط کرونایی، نیز طبق روال نیمسال گذشته به صورت مجازی برگزار می گردد.

وی گفت: در دانشگاه یزد هم اکنون بیش از 14 هزار و 300 دانشجو در 205 رشته و گرایش تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا مشغول به تحصیل هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 245

به "کلاس های آموزشی دانشگاه یزد به صورت مجازی ارائه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های آموزشی دانشگاه یزد به صورت مجازی ارائه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید