چرا با گذشت بیش از دوماه، حکم شهردارمنتخب بابل صادر نشده است!!؟

به گزارش پزشکی مدرن، خبرگزاری خبرنگاران- اعضای شورا متاسفانه بجای استفاده از ظرفیت این شهرستان ، نگاهش را به خارج از شهرستان نموده است و حتی درانتخاب شهردارهم ، کنکاش خوبی نداشته است تا ما زمان را از دست ندهیم !!

چرا با گذشت بیش از دوماه، حکم شهردارمنتخب بابل صادر نشده است!!؟

به گزارش خبرنگاراریادفترمازندران درشهرستان بابل: درتاریخ 29/ 7/ 1400 مقاله ای نگاشتیم تحت عنوان آیا با گذشت 40 روز وقت آن نرسیده که شورای شهربابل در خصوص عدم صدورحکم شهردارمنتخب شان به مردم توضیح دهند) !! پس از تحریر این مقاله ، شهردارمنتخب در جوابیه ای چند سطحی خطاب به مردم بابل اعلام نمودند به شایعات توجه ننموده وایشان حکم شان را خواهند گرفت!! به زعم ما این عزیز بخاطرفشاربعضی ازاعضای شورا اینگونه خطاب به مردم اعلام داشتند!! درآن زمان سکوت کردیم و به جوابیه شهردارمنتخب پاسخی ندادیم تا شاید این عزیزهمانگونه که گفتند حکم شان را بگیرند! واقعیت اینست راضی می شدیم که مقاله ما صحت نداشته باشد وحرف وادعا شهردار منتخب شورا درست باشد! چون اعتقاد داشته و داریم هرچه سریعتر ایشان حکم شان را بگیرند به نفع مردم و شهر بابل بوده و ما دیگر زمان را ازدست نمی دهیم! با همین تفکر سکوت کردیم!! کسانی که مقاله مان را ملاحظه نموده باشند نیک به یاد دارند ما در همان مقاله به صراحت به اعضای شورا اعلام کردیم حکمی زده نخواهد شد !! ولی اعضای شورا بویژه عزیزانی که به شهردار منتخب رای دادند مثل اینکه منافع مردم وشهربابل برایشان هیچ اهمیتی ندارد!! و فقط می خواهند زمان بخرند تا بنوعی از فشار وارده خارج شوند! صد افسوس اعضای شورا بویژه کسانی که به شهردارمنتخب رای دادن تا به امروز سکوت نموده و همچنان این رویه را ادامه می دهند!!

آقایان اعضای شورا هراندازهبه سکوت تان ادامه دهید به همان اندازه اعتماد مردم را ازدست خواهید داد!!

مردم شریف بابل ، باوربفرمائید بعد از تحریر مقاله 29 مهر، می توانستیم بسیاری ازمسائل را برایتان روشن نمائیم ولی بخاطرمنافع شما مردم عزیزو شهر بابل سکوت کردیم . همه می دانیم شهرستان بابل بزرگترین شهرستان استان می باشد و شهرداری بابل هم از شهرداری های ممتاز استان است ازهمه مهمتراین شهرستان دارای نیروهای کیفی بسیاری است و نیروهای این شهرستان درسطح کشورمشغول خدمت هستند. اعضای شورا متاسفانه بجای استفاده از ظرفیت این شهرستان ، نگاهش را به خارج از شهرستان نموده است و حتی درانتخاب شهردارهم ، کنکاش خوبی نداشته است تا ما زمان را از دست ندهیم !! ما هم می گوِییم شهردارمنتخب شورا فردی کارآمد است ولی نه در حد و مقدار شهربابل ! شاید این عزیز دردیگر شهرهای استان بعنوان شهردارانتخاب می شد تا به امروز مشغول بکارهم شده بود! ولی بعلت موقعیت شهربابل همه می دانیم شهردارمنتخب برای گرفتن حکم باید ازهفت خان رستم بگذرد!

دوستان اعضای شورا و کسانی که به شهردارمنتخب رای دادید سئوالمان ازشما اینست :آیا استان مازندران شهردار منتخب تان را تائید نموده است!!؟ اگرنموده فهبا، مردم شهربابل هم مثل شما بازمنتظرمی مانند! ولی اگر نکرد آیا جایز است بیش از این زمان را از دست بدهیم!! آیا بهتر نیست با مردمی که به شما رای دادند صادق باشید و واقعیت ها را به مردم بگوئید! یقین بدایند اگر صادق باشید مردم هم اعتمادشان به شما بیشتر خواهد شد پس بهتر نیست بجای سکوت و زمان خریدن، صادقانه مسائل را با مردم در میان بگذارید و به فکرانتخاب شهردار بعدی باشید ! ما افرادی داریم که بومی این شهرهستند وامتحانشان را دراین شهرهم پس دادند افرادی درشوراهای سوم و چهارم و حتی درشهرداری افرادی داریم که بسیار کارآمد تر از شهردار منتخب تان هستند که می توانند بدرد این شهر بخورند .امیدواریم اعضای شورا بیش از این زمان را ازدست ندهند و با لغو مصوبه قبلی ، شهردار تازه را انتخاب نمایند.

کلام آخر:ما باز هم با عرض پوزش بسیاری ازمسائل را به رشته تحریر درنیاوردیم چون امیدواریم اعضای شورا که دلسوزمردم و شهرهستند، نسبت به انتخاب شهرداربابل خارج ازمسائل جناحی وغیره اقدام نمایند. اما چرا دوباره این مقاله را نگاشتیم واقعیت اینست درروز یکشنبه 23/8/1400 اعضای شورا نشستی با شهردارمنتخب داشتند دراین نشست بعضی ازاعضای شورا ازشهردارمنتخب خواستند انصراف دهند ولی ایشان حاضر به این کارنشد وهمچنان منتظرصدورحکم شان هستند !! در این جلسه شهردار منتخب از اعضا شورای بابل مجددا فرصت خواست !! به همین علت این مقاله را نگاشتم تا به اعضای شورا بگویم اقایان اعضای شورا : مردم شهر بابل که شما را انتخاب کردند دیگر نمی توانند منتظر حکم شهردارمنتخب تان باشند! زمان به مقدار کافی به شهردارمنتخب داده شد که به زعم ما این زمان داده شد رکود ایران را هم زده است !! می دانیم اعضای شورا مثل دوماه گذشته باز هم سکوت خواهند نمود و هیچ گزارشی به شما مردم شریف دراین زمینه نخواهند داد ما بعنوان خادم شما این گزارش را خدمتتان دادیم تا جور اعضای شورا را کشیده باشیم!! امیدواریم اعضای شورای شهرهرچه سریعتروضعیت شهرداربابل را معین و گزارش آن را به موکلانش اعلام نمایند!؟

با تقدیم احترام سید رمضان هاشمی پور خبرنگار و خادم مردم شریف بابل

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 آذر 1400 بروزرسانی: 28 آذر 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 941

به "چرا با گذشت بیش از دوماه، حکم شهردارمنتخب بابل صادر نشده است!!؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا با گذشت بیش از دوماه، حکم شهردارمنتخب بابل صادر نشده است!!؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید