پالوتا رسماً باشگاه رم را به گروه فِرِدکین فروخت

به گزارش پزشکی مدرن، کوشش های مستمر گروه فردکین برای خرید باشگاه رم ثمربخش بود و خاتمه مالک جالورسی به فروش این تیم رضایت داد.

پالوتا رسماً باشگاه رم را به گروه فِرِدکین فروخت

به گزارش خبرنگاران، باشگاه رم و گروه فردکین با انتشار بیانیه ای مشترک از انتقال سهام این باشگاه خبر دادند.

به موجب این بیانیه مقرر شده که جیمز پالوتا مالک فعلی باشگاه رم با دریافت 591 میلیون یورو که شامل پوشش بدهی های فعلی باشگاه می گردد، سهام این باشگاه را واگذار کند.

فردکین که یک کنسریوم با مالکیت شخصی است، در حوزه هایی مانند تفریحات، سرگرمی، ورزش و شاخه های مرتبط فعالیت و سرمایه گذاری می نماید. مالک این کنسرسیوم یک میلیاردر آمریکایی به نام دن فردکین است که دارایی خالص او رقمی در حدود 4.1 میلیارد یورو تخمین زده شده است.

طبق گزارش سایت فوتبال ایتالیا با تغییر مالکیت باشگاه رم قرار است که سهام این باشگاه از بازار بورس ایتالیا نیز خارج گردد.

فردکین پیش از این دو بار با پیشنهادهای مختلف شانس خود را برای خرید سهام باشگاه رم امتحان نموده بود که در هر دو بار نتوانست نظر پالوتا را جلب کند، اما سومین پیشنهاد او مورد موافقت مالک جالوروسی واقع شد.

پالوتا در یکی دو سال اخیر به دلیل بدهی های قابل توجه باشگاه، تمایلی به سرمایه گذاری برای خرید بازیکن نشان نمی داد و انتقال مالکیت این باشگاه می تواند شروع یک تحول برای قرمزپوشان پایتخت ایتالیا باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 199

به "پالوتا رسماً باشگاه رم را به گروه فِرِدکین فروخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پالوتا رسماً باشگاه رم را به گروه فِرِدکین فروخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید