ونکوور و تورنتو میزبان جام جهانی 2026

به گزارش پزشکی مدرن، ورزشگاه نمادین آزتکا مکزیکو سیتی و ورزشگاه چند میلیارد دلاری سوفای لس آنجلس رامز از جمله 16 ورزشگاه برای میزبانی جام جهانی فوتبال 2026 هستند که در ایالات متحده، کانادا و مکزیک برگزار می گردد.

ونکوور و تورنتو میزبان جام جهانی 2026

به گزارش خبرنگاران ، مسابقات جام جهانی 2026 اولین بار است که در سه کشور به عنوان میزبان جام جهانی برگزار می گردد. البته بیشتر بازی ها در ایالات متحده برگزار می گردد؛ 60 بازی در این کشور برگزار می گردد و مکزیک و کانادا هر کدام 10 بازی برگزار می نمایند.

ایسنا به نقل از رویترز نوشته است، در یک اطلاعیه تلویزیونی در نیویورک، 11 شهر ایالات متحده به عنوان شهرهای میزبان، به همراه سه شهر در مکزیک و دو شهر در کانادا برای اولین جام جهانی مشترک بین سه کشور تایید شدند.

جدیدترین مطالب

زمان شروع رقابت های باشگاهی در اروپا اعلام شد

جزییاتی از برگزاری جام جهانی 2026 در 2 شهر کانادا

قیمت مسکن در ونکوور کاهش یافت

فستیوال های آخر هفته 2 بزرگراه تورنتو را مسدود می نماید

مکزیک پس از میزبانی جام جهانی در سال های 1970 و 1986، برای سومین بار میزبان مسابقات جام جهانی خواهد بود. به همین دلیل استادیوم آزتکا مکزیکو سیتی که روز پنجشنبه به عنوان یکی از استادیوم های میزبان معرفی گردید، اولین استادیومی خواهد بود که در سه جام جهانی میزبان بازی ها بوده است. دیگر استادیوم های مکزیکی استادیوم آکرون گوادالاخارا و استادیوم BBVA در مونتری است.

استادیوم های محل برگزاری جام جهانی در کانادا عبارتند از BC Place ونکوور و BMO Field تورنتو.

استادیوم های ایالات متحده همه استادیوم هایی هستند که به وسیله تیم های NFL مورد استفاده قرار می گیرند و شامل استادیوم میت لایف در نیویورک و استادیوم لس آنجلس رامز است که میزبان سوپربول سال جاری بود.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1143

به "ونکوور و تورنتو میزبان جام جهانی 2026" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ونکوور و تورنتو میزبان جام جهانی 2026"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید