هنری کاویل برای فیلم های بعدی سوپرمن ایده دارد

به گزارش پزشکی مدرن، هنری کاویل درباره این که چگونه دوست دارد برای پروژه های آینده، دوباره در نقش سوپرمن ظاهر گردد، صحبت کرد و نشان داد ایده های روشنی دارد که پسر کریپتون را کجا خواهد برد.

هنری کاویل برای فیلم های بعدی سوپرمن ایده دارد

کاویل در گفت وگو با GQ، به سیر تحول سوپرمن در سه فیلمی که او در آن بازی نموده است، اشاره نمود و گفت که فکر می نماید در ماجراهای آینده، باید قبل از این که سوپرمن به شخصیتی شیطانی تبدیل گردد، او را به عنوان نمادی از امید تثبیت کرد.

کاویل ضمن صحبت درباره جهت بازیگری خود به عنوان سوپرمن، تاکید نمود که چگونه اولین حضور او به عنوان قهرمان، به او یاری کرد تا داستانی با مبدا مناسب پیدا کند. به قول کاویل: من خیلی مشتاق بودم که ابتدا مراحل اولیه داستان سوپرمن را به تصویر بکشم. ما فیلم مردی از فولاد را داشتیم و سپس با فیلم بتمن در مقابل سوپرمن، تا حد زیادی پسرفت کردیم.

کاویل در فیلم لیگ عدالت در سال 2017، دوباره شنل سوپرمن را بر تن کرد. با این حال، انتشار نسخه اخیر لیگ عدالت به کارگردانی زک اسنایدر، برنامه اصلی کارگردان برای تبدیل سوپرمن به شخصیت شرور داستان را نشان داد که منجر به یک سناریوی آخرالزمانی می گردد. در این سناریو، بتمن باید با جوکر متحد گردد تا بشریت را نجات دهد. با اینکه کاویل موافق است داستان یک سوپرمن شیطانی، برای هواداران هیجان انگیز است، اما ترجیح می دهد زمان بیشتری برای گذراندن در دوران کریپتون، به عنوان یک قهرمان داشته باشد.

او می گوید: اگر سوپرمن تسلیم معادله ضد زندگی شده و تبدیل به سوپرمنی بد و شرور گردد، واقعا می خواهم مطمئن شوم که قبل از آن، سوپرمن را در نقش قهرمان دیده باشم. به این ترتیب نماد واقعی امید و راهنمای جهت را، قبل از پایین رفتن در جهت تاریکی ها و سپس رستگاری، دیده ایم. این مسئله هنوز هم چیزی است که من خیلی مشتاقم آن را به تصویر بکشم.

فیلم مردی از فولاد در باکس آفیس بین المللی 668 میلیون دلار فروش داشت و اولین فیلم مربوط به فرنچایز دنیای پیشرفته دی سی از زک اسنایدر بود. کاویل در سال 2016 در فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت و در سال 2017 در فیلم لیگ عدالت، در نقش سوپرمن بازگشت. متاسفانه هر دو فیلم با استقبال ضعیف منتقدان روبرو شدند.

هم چنین باکس آفیس ضعیف آن ها، باعث شد کمپانی برادران وارنر، نحوه فراوری فیلم های لایواکشن را تغییر دهد و اسنایدر را از کنترل دنیا ابرقهرمانی خود خارج نمایند. با این وجود، نسخه اسنایدر از لیگ قهرمانان، در اوایل امسال منتشر شد و به هواداران فرصتی دوباره برای تماشای کاویل در نقش سوپرمن را داد.

هیچ برنامه ای برای بازگرداندن سوپرمن کاویل به سینماها وجود ندارد. اما این ستاره، آماده است دوباره در دنیای کریپتونین نقش آفرینی کند. او می گوید: شنل هنوز در کمد است.

کاویل علاوه بر بازی در نقش سوپرمن در دنیای DC، اخیرا فاش کرد که دوست دارد در دنیای سینمایی مارول نیز نقش کاپیتان بریتانیا را بازی کند. با توجه به این که کاویل یکی از پرطرفدارترین ستاره های هالیوود در حال حاضر بوده و در حال رهبری سریال ویچر از نتفلیکس هم هست، نباید زیاد طول بکشد تا کسی دوباره بر او لباس ابرقهرمانی بپوشاند. حداقل امیدواریم که این طور باشد.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 956

به "هنری کاویل برای فیلم های بعدی سوپرمن ایده دارد" امتیاز دهید

2 کاربر به "هنری کاویل برای فیلم های بعدی سوپرمن ایده دارد" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنری کاویل برای فیلم های بعدی سوپرمن ایده دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید