هاوال H6 هیبریدی وارداتی گروه بهمن چه مشخصاتی دارد؟

به گزارش پزشکی مدرن، هاوال H6 هیبریدی وارداتی با پیشرانه ای دوگانه، با چه مشخصات فنی و آشپن هایی عرضه می گردد؟ قیمت خودرو هاوال H6 هیبریدی بهمن چقدر اعلام شده است؟

هاوال H6 هیبریدی وارداتی گروه بهمن چه مشخصاتی دارد؟

خبرنگاران - هاوال H6 هیبریدی که به وسیله گروهِ بهمن وارد شده، به عنوان یکی از گزینه های نو بازار ایران با پیشرانه ای دوگانه، شامل موتور برقی با قدرت 174 اسب بخار و موتور بنزینی با توانِ 147.5 اسب بخار، از سوی این شرکت معرفی شده است. این خودرو که مصرف سوخت ترکیبی آن 5.2 لیتر در هر 100 کیلومتر است، برای علاقه مندان به خودروهای کم مصرف می تواند مجذوب کننده باشد.

این خودروی هیبریدی از فناوری رانندگی خودران سطح دوم نیز بهره مند است.

تجهیزات چینی تازه وارد بازار خودرو ایران

از تجهیزات این خودرو می توان به دستیار رانندگی اتوماتیک سطح 2، ترمز اضطراری اتوماتیک با توانایی تشخیص عابرپیاده، اتوهلد، کیسه های هوای جانبی و پرده ای، سامانه ضدواژگونی، پایش خستگی راننده، رادار هشدار تغییر خط، کروز کنترل هوشمند تطبیقی، کنترل کشش و پایداری، تشخیص نقطه کور، شارژر بی سیم تلفن همراه، سقف پانوراما، دوربین ثبت وقایع، نمایشگر مالتی مدیا 10.3 اینچی، دوربین 360 درجه، نمایشگر 10.25 اینچی کلاستر، حالت رانندگی، تهویه مطبوع اتوماتیک، در صندوق عقب برقی، و گرمکن و سردکن و تنظیم برقی صندلی های جلو اشاره نمود.

از جمله امکانات هاوال H6 هیبریدی می توان به دستیار رانندگی اتوماتیک سطح 2، رادار هشدار تغییر خط، پایش خستگی راننده، و سیستم ضدواژگونی اشاره نمود. خودرو بعلاوه، مجهز به ترمز اضطراری اتوماتیک با قابلیت تشخیص عابرپیاده، اتوهلد، و کیسه های هوای جانبی، پرده ای و جلو است. کروز کنترل هوشمند تطبیقی، تشخیص نقطه کور، شارژر بی سیم تلفن همراه، سقف پانوراما، و دوربین 360 درجه نیز در این خودرو تعبیه شده است.

علاوه بر این، هاوال H6 هیبریدی دارای نمایشگر مالتی مدیا 10.3 اینچی، نمایشگر 10.25 اینچی کلاستر، تهویه مطبوع اتوماتیک، حالت های مختلف رانندگی، و صندوق عقب برقی است. صندلی های جلو نیز به صورت برقی تنظیم شده، و دارای گرمکن و سردکن هستند.

قیمت هاوال H6 هیبریدی وارداتی گروه بهمن

خریداران هاوال H6 هیبریدی برای ثبت نام باید نیمی از مبلغ علی الحساب خودرو را به حساب شرکت واریز کنند و مابقی را هنگام تحویل خودرو، که در هفته آخر آذرماهِ 1403 اعلام شده، پرداخت کنند. برخلاف سانگ یانگ کوراندو که با مدل 2023 عرضه می گردد، هاوال H6 هیبریدی با مدل 2024 به بازار ایران می آید.

بخشنامه فروش خودرو حاوی شرایطی است که شامل سود انصراف نمی گردد، اما جریمه تأخیر سه درصد ماهیانه برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

منبع: بیت ران
انتشار: 7 شهریور 1403 بروزرسانی: 7 شهریور 1403 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1366

به "هاوال H6 هیبریدی وارداتی گروه بهمن چه مشخصاتی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاوال H6 هیبریدی وارداتی گروه بهمن چه مشخصاتی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید