مهدوی رئیس و بابایی نایب رئیس کمیسیون داوران شدند، نمایندگان داوران در مجمع فدراسیون تکواندو معین شدند

به گزارش پزشکی مدرن، اولین جلسه کمیسیون داوران فدراسیون تکواندو صبح امروز (سه شنبه - 16 آذرماه) برگزار و حافظ مهدوی به عنوان رئیس و فاطمه بابایی به عنوان نایب رئیس این کمیسیون انتخاب شدند.

مهدوی رئیس و بابایی نایب رئیس کمیسیون داوران شدند، نمایندگان داوران در مجمع فدراسیون تکواندو معین شدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اولین جلسه کمیسیون داوران با حضور مجید نیری دبیر فدراسیون تکواندو، اشرف حمیدی مسئول امور مجامع وزارت ورزش و جوانان، حسین قانونی بازرس فدراسیون و اعضاء امروز (سه شنبه - 16 آذرماه) در سالن جلسات فدراسیون تکواندو برگزار گردید.

انتخاب رئیس، نایب رئیس و نمایندگان کمیسیون در مجمع عمومی فدراسیون در دستور کار این جلسه قرار داشت.

حافظ مهدوی و احمد اخلاقی کاندیدای ریاست و فاطمه بابایی کاندید نایب رئیسی کمیسیون داوران بودند که در نهایت مهدوی با 8 رای به عنوان رئیس و بابایی با 9 رای به عنوان نایب رئیس انتخاب شد.

حافظ مهدوی، زهرا صمدیان و مهناز صنایع پرور کاندیدای نمایندگان کمیسیون داوران در مجمع عمومی فدراسیون بودند.

با رای گیری صورت گرفته مهدوی با 9 رای در گروه مردان و صمدیان با 8 رای در گروه زنان به عنوان نمایندگان کمیسیون داوران در مجمع عمومی انتخاب شدند.

حافظ مهدوی، رحیم صفایی، حمید اسدالهی، احمداخلاقی، عبدالرضا بهاری، ابوالقاسم حسن زاده، فاطمه بابایی، سیده زهرا صمدیان و مهناز صنایع پرور اعضای کمیسیون داوران فدراسیون را تشکیل می دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 970

به "مهدوی رئیس و بابایی نایب رئیس کمیسیون داوران شدند، نمایندگان داوران در مجمع فدراسیون تکواندو معین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدوی رئیس و بابایی نایب رئیس کمیسیون داوران شدند، نمایندگان داوران در مجمع فدراسیون تکواندو معین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید