خبرنگاران رشته&zwnjهای ورزشی کم&zwnjبرخورد در خراسان جنوبی مجاز به فعالیت هستند

به گزارش پزشکی مدرن، بیرجند - خبرنگاران - مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: با توجه به مجاز بودن فعالیت گروه های شغلی یک و دو در شهرستان های با شرایط نارنجی از پانزدهم آذر ماه رشته های ورزشی کم برخورد و باشگاه های بدنسازی می توانند فعالیت خود را شروع نمایند.

خبرنگاران رشته&zwnjهای ورزشی کم&zwnjبرخورد در خراسان جنوبی مجاز به فعالیت هستند

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، حسن عزیزی گفت: با توجه به محدودیت های اخیر و رصد و پایش هوشمند فعالیت ها و بنابر اعلام ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، به جز شهرستان طبس که در شرایط قرمز (خیلی پرخطر) است، سایر شهرستان های استان در شرایط نارنجی (پرخطر) قرار دارند.

وی توضیح داد: فعالیت مشاغل گروه یک و دو در شهرستان های دارای شرایط نارنجی از روز شنبه (پانزدهم آذر ماه) بلامانع است، بر همین اساس رشته های ورزشی کم برخورد (انفرادی) و باشگاه های بدنسازی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و رعایت الزامات بهداشتی محیط کسب و کار می توانند فعالیت خود را شروع نمایند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی گفت: گروه های شغلی سه و چهار همچنان تعطیل هستند و فعالیت استخرهای سرپوشیده ورزشی و رشته های ورزشی پربرخورد از قبیل کشتی، کاراته، تکواندو، جودو، ورزش های رزمی که در این گروه ها قرار دارند، تا اطلاع ثانوی اجازه فعالیت ندارند.

وی اضافه کرد: مجددا از همراهی و همکاری خوب مدیران باشگاه های ورزشی، سالن ها، استخرها، مربیان و ورزشکاران استان در رعایت الزامات محدودیت های کرونایی و تعطیلی مشاغل تقدیر و تشکر می گردد.

اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی 29 آبان ماه در اطلاعیه ای اعلام نموده بود که تمامی اماکن و فعالیت های ورزشی در این استان تا 20 آذر برای مقابله با کرونا تعطیل است.

طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با سه شرایط معین شده در شهرها (زرد، نارنجی و قرمز) تدوین و همزمان با سراسر کشور از روز شنبه اول آذر ماه جاری در خراسان جنوبی اجرا شد.

براساس شرایط جدید مخاطره شیوع کرونا در خراسان جنوبی که روز چهارشنبه 12 آذر ماه منتشر شد، شهرستان طبس در شرایط قرمز (خیلی پرخطر) و 10 شهرستان دیگر این استان در شرایط نارنجی (پرخطر) قرار دارند. هیچ شهرستان خراسان جنوبی در شرایط زرد (متوسط خطر) نیست.

براساس رنگ بندی قبلی شهرستان های استان خراسان جنوبی که روز آدینه 30 آبان منتشر شد، شهرستان های بیرجند، بشرویه، سرایان، طبس، فردوس، قاینات و نهبندان در شرایط قرمز (خیلی پرخطر) و شهرستان های خوسف، درمیان، زیرکوه و سربیشه در شرایط نارنجی (پرخطر) بودند.

محدودیت های پیش بینی شده برای فعالیت اصناف، مشاغل و سایر فعالیت ها، متناسب با شرایط جدید اعلامی شهرها (قرمز، نارنجی یا زرد) از روز شنبه 15 آذر ماه اعمال می گردد.

بر این اساس گروه های شغلی یک و دو در شهرهای نارنجی امکان فعالیت دارند و در شهرهای قرمز فقط گروه شغلی یک مجاز به فعالیت هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 408

به "خبرنگاران رشته&zwnjهای ورزشی کم&zwnjبرخورد در خراسان جنوبی مجاز به فعالیت هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رشته&zwnjهای ورزشی کم&zwnjبرخورد در خراسان جنوبی مجاز به فعالیت هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید