صرفه جویی یک میلیارد تومانی با بازسازی تجهیزات پزشکی

به گزارش پزشکی مدرن، بیش از یک میلیارد تومان در نتیجه تعمیر، بازسازی و بازسازی تعدادی از تجهیزات پزشکی خراسان جنوبی صرفه جویی شد.

صرفه جویی یک میلیارد تومانی با بازسازی تجهیزات پزشکی

موسوی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: طی یک اقدام جهادی و برای اولین بار در کشور، کارگاه متمرکز تعمیرات تخصصی تجهیزات پزشکی در راستای صرفه جویی هزینه ها در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند راه اندازی شد.

او با اشاره به اینکه تجهیزات قابل تعمیر دانشگاه در بیمارستان ها و مراکز خدمات جامع سلامت استان شناسایی و به این کارگاه منتقل می شود اضافه نمود: با گذشت 4 ماه از شروع فعالیت این کارگاه و در نتیجه تعمیر، بازسازی و بازسازی تعدادی از تجهیزات پزشکی قابل تعمیر، مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون تومان صرفه جویی شده است.

موسوی میرزایی با بیان اینکه لوازم و تجهیزات پزشکی خارج از رده معمولاً از طریق مزایده به فروش می رسد گفت: با راه اندازی این کارگاه و همکاری کارشناسان فنی و مجرب، نه تنها شاهد برگشت تجهیزات مستهلک به چرخه استفاده هستیم، بلکه از هزینه های گزاف برای خرید مجدد این تجهیزات جلوگیری می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اضافه نمود: پیش بینی می شود در طی یک سال در این کارگاه، 10 میلیارد تومان صرفه جویی در خرید و تعمیر تجهیزات پزشکی صورت پذیرد.

خبرنگاران خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 آبان 1401 بروزرسانی: 1 آبان 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1201

به "صرفه جویی یک میلیارد تومانی با بازسازی تجهیزات پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صرفه جویی یک میلیارد تومانی با بازسازی تجهیزات پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید