معمای نهفته دراهرام

به گزارش پزشکی مدرن، در این گزارش از عجایب متداول و معمولی اهرام صحبت نمی کنیم بلکه می خواهیم شما را با تأثیرات اسرارآمیز و مرموز اهرام آشنا کنیم؛ تأثیرات عجیبی که هنوز جواب قانع کننده ای برای آنها پیدا نشده است. با این حال دانشمندان کشف نموده اند که هر هرم در ایجاد نیروهای اعجاب انگیز هرم های اطراف خود نقش مؤثر و انکار ناشدنی دارد و باعث می گردد اسرار اهرام ثلاثه

معمای نهفته دراهرام

معمای نهفته دراهرام

نویسنده: محمدرضا حمیدی نژاد

اهرام سه گانه مصر پر از سؤال های شگفت انگیز بدون پاسخ است

در این گزارش از عجایب متداول و معمولی اهرام صحبت نمی کنیم بلکه می خواهیم شما را با تأثیرات اسرارآمیز و مرموز اهرام آشنا کنیم؛ تأثیرات عجیبی که هنوز جواب قانع نماینده ای برای آنها پیدا نشده است. با این حال دانشمندان کشف نموده اند که هر هرم در ایجاد نیروهای اعجاب انگیز هرم های اطراف خود نقش مؤثر و انکار ناشدنی دارد و باعث می گردد اسرار اهرام ثلاثه همچنان ناشناخته بمانند؛اسراری که خیلی ها با شنیدنش شگفت زده می شوند و این سؤال در ذهنشان به وجود می آید که واقعاً چطور چیزی ممکن است؟!

با اینکه دانشمندان در قرن 21 مدعی هستند از نظر علمی به پیشرفت های بسیار خوبی رسیده اند اما هنوز در بیان حقیقت و کشف رازهای ناشناخته اهرام سه گانه مصر ناتوانند و از چگونگی ساخت اهرام بی خبرند. واقعاً در اهرام چه نیروهای فیزیکی و یا چه انرژی هایی وجود دارد که از فاسد شدن غذاها جلوگیری می نمایند؟و یا چرا آب آلوده ای که دارای میکروب های گوناگون است وقتی در اهرام قرار می گیرد، به آبی سالم و گوارا تبدیل می گردد؟جواب این سؤال ها و بسیاری سؤال های دیگر هنوز معین نیست.

هنوز کسی نمی داند که آیا مصری ها از نظر علمی به چنان پیشرفتی رسیده بودند که با ساخت اهرام در ابعاد معین در حقیقت مکان شگفت انگیزی از نظر انرژی به وجود آورده اند که باعث رشد سریع تر گیاهان یا جلا یافتن فلزات زنگ زده و تیزشدن شمشیرها می گردد؟ آرامش روانی و درمان امراض را چطور می توانیم به پیشرفت علمی این انسان ها که سال های سال پیش زندگی می کردند نسبت بدهیم؟ جواب این سؤال ها هم هنوز معین نشده است.

آزمایشات علمی نشان داده است که اجسامی که به شکل سه گوش یا هرمی ساخته می شوند در جلوگیری از فاسد شدن ماده هایی که در درون آنها قرار می گیرند نقش مؤثری دارند.

این قضیه برای اولین بار زمانی مورد توجه نهاده شد که مشاهده شد اجسادی که در اهرام ثلاثه قرار دارند، خیلی دیرتر از اجساد در فضاهای دیگر تجزیه می شوند.

این مسئله باعث شد که دانشمندان زیادی در پی دلایل علمی این قضیه بگردند که پایان بعد از انجام آزمایش های متعدد، همه آنها به این نتیجه رسیدند که هرمی ساخته شدن این بنای تاریخی علت اصلی آن است.

همین جا بود که دانشمندان به یک سؤال بدون جواب دیگر

رسیدند؛اینکه در دوران باستان، مصری ها چطور به این قضیه پی برده بودند و اینکه آیا هرمی ساخته شدن اهرام بر حسب اتفاق بوده است یا اینکه مصریان باستان با آگاهی از این قضیه اقدام به ساختن آنها نموده بودند؟

1)سکه و جواهراتی که اکسید شده و زنگ زده اند، بعد از آنکه برای مدتی در داخل هرم قرار می گیرند،جلا داده می شوند؛ طوری که انگار از نو ساخته شده اند.

2)تیغ های اصلاح که مورد استفاده نهاده شده و کند شده اند و یا شمشیرها و چاقوها، وقتی که در هرم قرار داده می شوند، خود به خود تیز می شوند، به این ترتیب یک تیغ اصلاح تا 200 مرتبه می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

3) شیر یکی از آن ماده های غذایی ای است که اگر در درون اهرام ثلاثه قرار بگیرد هیچ وقت فاسد نمی گردد، در حقیقت زمانی که شیر در این مکان قرار می گیرد بعد از مدتی خود به خود آغاز به بستن لایه هایی می نماید و در نهایت به ماست تبدیل می گردد.

4)دانشمندان با آنالیز و تحقیق به این نتیجه رسیدند که گوشت و تخم مرغ هم هیچ وقت در اهرام فاسد نمی شوند.

5) گل ها مدت زمان زیادی شادابی و حالت اولیه خود را حفظ می نمایند.در واقع مدت بیشتری را زنده می مانند.اما نکته جالب اینجاست که بعد از خشک شدن هم شکل و رنگ اولیه خود را نگه می دارند،به طوری که اگر کسی به دقت آنها را وارسی و نگاه نکند، متوجه نمی گردد که آنها خشک شده اند.

6)اگر دو گیاه مشابه را انتخاب نموده و یکی ازآنهارا دراهرام و دیگری را در خارج از این منطقه قرار بدهیم،می بینیم گیاهی که در هرم نهاده شده خیلی سریع تر رشد می نماید و از نمونه مشابه خود در خارج هرم سر حال تر و سالم تر است.

7)اگر آبی را که گل آلود است برای مدتی در اهرام قرار دهیم خواهیم دید که بعد از گذشت چند روز پا ک و تصفیه و از نظر کیفیت هم گوارا می گردد.

8)افرادی که به درد دندان،سر دردهای میگرنی و حتی درد مفاصل و رماتیسم مبتلا هستند اگر مدتی درون هرم بمانند، دردشان کمتر می گردد و اگر این کار را چند مرتبه تکرار نمایند، بیماریشان به کلی درمان می گردد.درحقیقت تأثیر این کار در جریان معالجه کاملاً ثابت شده است. همین طور اگر قسمتی از بدن یک نفر زخم های شدیدی داشته باشد و این فرد هم مدتی درون اهرام بماند زخم هایش به سرعت آغاز به بهبود یافتن می نمایند.دانشمندان با آنالیز روی این پدیده ها به این نتیجه رسیده اند که فرایند بهبودی زخم و جایگزین شدن سلول های نو و سالم با سلول های آسیب دیده در این مکان سرعت می گیرد و افراد بیمار خیلی زودتر از حالت عادی سلامتشان را به دست می آورند.

9)دانشمندان و محققان بر این باورند که نشستن در اهرام باعث ایجاد آرامش ذهنی و روانی در افراد می گردد و در حقیقت اهرام مکان بسیار مناسبی برای تفکر و یا حتی تمرینات تمرکزی هستند و باعث افزایش توانایی های ذهنی و روانی مانند تله پاتی می شوند.

10)اگر آب را برای مدتی در اهرام نگه داریم می بینیم که مولکول های آن از حالت معمولی خارج می گردد و ساختار شیمیایی خاصی به خود می گیرند.این آب خواص خود را تا 24 ساعت نگه می دارد.این خواص طی آزمایشات مختلفی که دانشمندان و محققان روی انسان های مختلف انجام داده اند، به دست آمده است:

الف) آزمایشات مختلف نشان داده است افرادی که از آب های تصفیه شده درون اهرام می خورند سر حال تر و سالم تر از بقیه هستند و در طول روز با انرژی بیش از حدی کارهایشان را انجام می دهند.درست مثل اینکه یک انرژی عجیب از این طریق به بدنشان رسیده باشد!

ب) اگر محل زخم های روی بدن و یا سوختگی ها و دمل ها و ورم های چرکی را با آب درون اهرام شست و شو دهیم می بینیم که این زخم ها به مراتب سریع تر و طبیعی تر از شرایط یکسان در خارج از اهرام بهبود پیدا می نمایند.(یعنی به جز حضور در اهرام، آبی که در این مکان مانده باشد هم خاصیت درمانگری پیدا می نماید)

پ) آبیاری گیاهان با آبی که درون اهرام بوده، باعث می گردد تا این گیاهان نسبت به نوع مشابه خود که با آب دیگری آبیاری شده اند بسیار سریع تر رشد نمایند و حتی سرحال تر باشند. بعلاوه آزمایش ها نشان داده اند که اگر گیاهی را که نزدیک به مرگ و خشک شدن است با آب درون اهرام آبیاری نمایند، آن گیاه دوباره حالت عادی و سلامت خود را پیدا می نماید. در حقیقت یک گیاه پژمرده در این مکان جادویی از مرگ قریب الوقوع نجات می یابد.

ت) یکی دیگر از خواص باور نکردنی این آب ها که مورد توجه متخصصان پوست هم نهاده شده این است که اگر برای مدت زمان کوتاهی، صورت خود را با این آب بشوییم، پوستمان جوان تر و شاداب تر می گردد.

منبع:سر نخ، شماره 44

منبع: راسخون
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 927

به "معمای نهفته دراهرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معمای نهفته دراهرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید