محدودیت های کرونایی در مراکز بهزیستی تهران

به گزارش پزشکی مدرن، همزمان با شیوع سویه امیکرون معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران جدیدترین محدودیت های کرونایی در مراکز بهزیستی استان را تشریح کرد.

محدودیت های کرونایی در مراکز بهزیستی تهران

سید احمد خادم در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به محدودیت های کرونا در مراکز نگهداری شبانه روزی اظهار کرد: با عنایت به همه گیری سویه اٌمیکرون کرونا و ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سطح ادارات و شهرستان های استان نسبت به رعایت آن اقدامات لازم انجام شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده یادآور شد: در ابتدا بخشنامه و شیوه نامه های ارسالی از کمیته پیشگیری از بیماری های واگیر سازمان بهزیستی کشور، استانداری و... به شهرستان ها و مراکز تحت پوشش ارسال شد.

به گفته معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران، براساس این شیوه نامه استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، ضدعفونی کردن فضاهای عمومی و رعایت کامل شیوه های بهداشتی از جمله موارد بوده است همچنین نسبت به برگزاری جلسات و گردهمایی به صورت مجازی و در مواقع ضرورت با حضور حداقل تعداد افراد و رعایت کامل شیوه های بهداشتی تاکید شده است.

وی با بیان اینکه کنترل کارت واکسیناسیون کارکنان، مراجعان و پیگیری انجام واکسیناسیون دوز تقویتی کارکنان و گروه های هدف از دیگر موارد بخشنامه بوده است، گفت: 7713 نفر مقیم و 2607 نفر پرسنل (در مجموع 10 هزار و 320 نفر) دوز سوم واکسن را دریافت کرده اند؛ به عبارتی برای 71 درصد در مراکز تزریق دوز سوم واکسن کرونا تزریق شده است.

خادم با بیان اینکه طبق بخشنامه استفاده از سالن های ورزشی با حداقل ظرفیت و تهویه کامل امکان پذیر است، اظهارکرئ: موافقت با مرخصی استعلاجی و استحقاقی کارکنان مراکز از دیگر موارد بخشنامه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1070

به "محدودیت های کرونایی در مراکز بهزیستی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های کرونایی در مراکز بهزیستی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید