قدرت نمایی دختران نابغه در پاریس؛ وقتی پای یک میلیون 600 هزار یورو در میان است

به گزارش پزشکی مدرن، تهران (پانا) - ایگا اشویانتک و صوفیا کنین در حالی امشب فینال تنیس زنان رولند گاروس (اوپن فرانسه) را برگزار خواهند کرد که هر دو تنیسور در سنین جوانی هستند و برای اولین بار به فینال این مسابقات رسیده اند.

قدرت نمایی دختران نابغه در پاریس؛ وقتی پای یک میلیون 600 هزار یورو در میان است

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

پرونده تنیس رولند گاروس یا همان تنیس اوپن فرانسه در بخش زنان عصر امروز با برگزاری ملاقات فینال بسته خواهد شد تا برنده جایزه یک میلیون و 600 هزار یورویی معرفی گردد.

در ملاقات فینال تنیس زنان این دوره از رقابت ها، ایگا اشویانتک از لهستان و صوفیا کنین از آمریکا در ملاقاتی که از ساعت 16:30 شروع خواهد شد، به مصاف هم خواهند رفت.

ایگا اشویانتک - صوفیا کنین / ساعت 16:30

لهستان (53) - آمریکا (6)

آخرین ملاقات روبرو: اشویانتک 2 - کنین صفر

در حالی ایگا اشویانتک و صوفیا کنین پس از 4 سال از تنها تقابل تاریخ شان، برای دومین بار به مصاف هم خواهند رفت، هر دو اولین حضورشان در فینال رولند گاروس یا همان تنیس اوپن فرانسه را تجربه می نمایند و حالا با علم به اینکه حداقل 800 هزار یورو را در جیب دارند، برای بدست آوردن جایزه عظیم این جام به مبلغ یک میلیون و 600 هزار یورو روبروی هم قرار خواهند گرفت تا اولین قهرمانی تاریخ خود را بدست آوردند.

با نگاهی به شرایط دو تنیسور، به وضوح تعیین است که ایگا اشویانتک لهستانی آماده تر به نظر می رسد. این تنیسور 19 ساله که توانسته است نام خود را به عنوان اولین لهستانی که به فینال رولند گاروس رسیده ثبت کند، تمام بازی های خود تا فینال را با نتیجه 2 بر صفر برده و در این جهت تنیسورهای عظیمی را شکسته داده تا شگفتی ساز عظیم این جام باشد. مرکاتا ووندرسوا از جمهوری چک با رنکنیگ 19 دنیا و مهم تر از آن، سیمونا هالپ از بلژیک که نفر دوم رنکنیگ دنیای است، دو تنیسوری عظیمی هستند که توسط نابغه لهستانی حذف شده اند و حالا او امیدوار است تا اولین قهرمانی دوران حرفه ای خود را جشن بگیرد.

اما در سمت مقابل، صوفیا کنین آمریکایی و 21 ساله که چند ماه پیش قهرمانی در تنیس اوپن استرالیا را تجربه نموده بود، بر خلاف حریف لهستانی اش برای رسیدن به فینال حریفی که رنکنیگ دنیای بالاتری از او داشته باشد را شکست نداده است و تنها حریف عظیمی را که در راه فینالیست شدن از پیش رو برداشته، پترا کیتوا از جمهوری چک است که رنکنیگ 11 دنیا را در اختیار دارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 230

به "قدرت نمایی دختران نابغه در پاریس؛ وقتی پای یک میلیون 600 هزار یورو در میان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدرت نمایی دختران نابغه در پاریس؛ وقتی پای یک میلیون 600 هزار یورو در میان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید