قاصدک 24 از محصول تورگروهی خود رونمایی کرد!

به گزارش پزشکی مدرن، سامانه قاصدک 24 متعلق به شرکت فرش تا عرش قاصدک کارمانیا، از قدیمی ترین سرویس های ارائه دهنده خدمات سفر است که از سال 1394 فعالیت خود را با فروش آنلاین بلیط هواپیما شروع نموده است. در حال حاضر قاصدک 24 به یکی از کامل ترین منابع، جهت خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی، رزرو هتل، خرید تورهای مسافرتی داخلی و خارجی و بعلاوه ارائه خدمات ویزا و بیمه مسافرتی تبدیل شده است. شرکت قاصدک 24 به تازگی از جدیدترین محصول خود با نام تور گروهی نیز رونمایی نموده است. اگر شما هم مایلید با این محصول هیجان انگیز قاصدک 24 بیشتر آشنا شوید؛ در ادامه همراه ما باشید.

قاصدک 24 از محصول تورگروهی خود رونمایی کرد!

وبسایت قاصدک 24، تورهای گروهی

تور گروهی چیست؟

همانطور که از نام آن نیز پیداست؛ تور گروهی محصولی پرطرفدار از تور مسافرتی است که مسافران به همراه تور لیدر به صورت گروهی و با برنامه ریزی از پیش معین شده، به منطقه ها مشخصی در داخل یا خارج از کشور سفر می نمایند. اجرای تورهای گروهی در قاصدک 24 با هدف کسب تجربه های تازه، بازدید از منطقه ها بکر و ناشناخته شهرهای مختلف، در کنار برنامه ریزی دقیق سفر و قیمت ارزان آن است. طبق نظر سنجی های انجام شده، کاربران با اختلاف زیاد از تورهای گروهی قاصدک 24، نسبت به سایر تورها استقبال بیشتری داشته اند.

برای رزرو آنلاین تورهای گروهی، می توانید به سایت و یا اپلیکیشن قاصدک 24 مراجعه کنید.

شهر به شهر با تورهای گروهی قاصدک 24

در حال حاضر تورهای گروهی قاصدک 24 در قالب تورهای داخلی عرضه شده است؛ ولی در آینده ای نزدیک احتمالا تورهای گروهی خارجی نیز به محصول تور گروهی قاصدک 24 اضافه خواهد شد. محبوب ترین تورهای قاصدک 24 که پس از معرفی این محصول اجرا شده است؛ شامل موارد زیر است:

  • تور شرق خراسان (گناباد، خواف، نشتیفان، تایباد، تربت جام)
  • تور یوگا در طبیعت ساری
  • تور زرتشتی گردی در یزد
  • تور ادیان گردی در اصفهان
  • تور شگفتی های گرمسار
  • تور بندر به بندر (بندر عباس، بندر خمیر، بندر کنگ، بندر لنگه)

تورهای گروهی قاصدک 24

نحوه خرید تور گروهی در قاصدک 24

قاصدک 24 شرایطی را فراهم آورده است تا افرادی که تمایل دارند با تورهای گروهی سفر نمایند؛ به راحتی بتوانند تور مورد نظر خود را به صورت آنلاین رزرو نمایند. خرید تور گروهی در قاصدک 24 از دو روش خرید آنلاین بر روی سایت و بعلاوه خرید تور به وسیله تماس تلفنی نیز امکان پذیر است.

  • خرید اینترنتی: برای رزرو اینترنتی تورهای گروهی از قاصدک 24 می توانید پس از انتخاب تور موردنظر، بر روی رزرو آنلاین کلیک نموده تا اطلاعاتی از نحوه برگزاری تور شامل برنامه سفر ، خلاصه سفر، خدمات تور و لوازم ضروری برای سفر را مشاهده نمایید. سپس با انتخاب رزرو آنلاین به صفحه تکمیل اطلاعات منتقل می شوید. پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده بر روی ثبت اطلاعات کلیک کنید. در مرحله بعدی با پرداخت آنلاین هزینه سفر از درگاه امن قاصدک 24، تور موردنظر برای شما رزرو خواهد شد.
  • خرید تلفنی: خوشبختانه قاصدک 24 امکان خرید تلفنی برای تورهای گروهی را نیز میسر نموده است. برای خرید تلفنی تور موردنظر می توانید با شماره تلفن (75269-021) تماس بگیرید تا با هدایت کارشناسان قاصدک 24، تور گروهی مورد نظر خود را رزرو کنید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت تور گروهی

برای خرید تور گروهی قیمت مناسب بهتر است در کنار قیمت، به کیفیت خدمات تور نیز توجه داشته باشید تا برترین تور را انتخاب کنید. با اینکه قیمت تور مسافرتی به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ اما ارائه تورهای کیفیت بالا با قیمتی مناسب، انتظاری است که قاصدک 24 به آن توجه ویژه ای نموده است. با آگاهی از موارد تاثیرگذار بر قیمت تور مسافرتی، می توانید مناسب ترین تور را با توجه به بودجه سفر خود انتخاب کنید. عوامل تاثیرگذار بر قیمت تورهای گروهی زمینی عبارتند از:

  • مقصد تور: بدیهی است که هر چقدر مسافت سفر بیشتر باشد؛ هزینه حمل ونقل بیشتری را نیز در پی دارد.
  • نوع حمل و نقل تور: سفر با خرید بلیط هواپیما، بلیط اتوبوس و یا قطار، بر قیمت تور مسافرتی تاثیرگذار است.
  • نوع اقامتگاه تور: اقامت در هتل ارزان، هتل چندستاره و یا اقامتگاه بومگردی، تاثیر مستقیم بر قیمت تور گروهی دارد.
  • زمان برگزاری تور: خرید تور مسافرتی در فصل های پرگردشگر و تعطیلات مانند نوروز، مناسبت ها و تعطیلات خاص گران تر از سایر روزها است.
  • شرایط و امکانات تور: آن دسته از تورهای مسافرتی که گشت شهری، لیدر و بعلاوه خرید بیمه مسافرتی را در برنامه خود دارند؛ گران تر از سایر تورهای گردشگری هستند.

عوامل موثر بر قیمت تورهای گروهی

جمع بندی

حالا که با تور گروهی قاصدک 24 آشنا شده اید؛ برای رزرو تورهای گروهی باکیفیت و قیمت مناسب می توانید به سایت قاصدک 24 مراجعه نمایید و کیفیت و خدماتی که در تورهای مسافرتی آن ارائه می گردد را مقایسه کنید. بعلاوه اگر احتیاج به مشاوره برای خرید تور مسافرتی از قاصدک 24 داشته باشید؛ می توانید با شماره تلفن (021-75269) تماس بگیرید و مشاوره های لازم را دریافت کنید تا به خیال راحت تور گروهی موردنظر خود را رزرو کنید.

سوالات متداول در خصوص محصول تور گروهی در قاصدک 24

  1. آیا امکان رزرو آنلاین تورهای گروهی در قاصدک 24 وجود دارد؟ بله؛ برای رزرو تورهای گروهی قاصدک 24 می توانید از سربرگ تورهای مسافرتی، تورهای گروهی را انتخاب نموده و پس از مطالعه شرایط تور، اقدام به رزرو آنلاین تور گروهی به وسیله سایت قاصدک 24 نمایید.
  2. عوامل تاثیرگذار بر قیمت تورهای گروهی چیست؟ مسافت تا مقصد، نوع حمل و نقل، نوع اقامتگاه، زمان و فصل برگزاری تور و شرایط و امکانات تور از عوامل تاثیرگذار در قیمت تورهای گروهی قاصدک 24 هستند.
  3. آیا امکان مشاوره برای خرید تور گروهی در قاصدک 24 وجود دارد؟ بله؛ برای مشاوره و خرید تلفنی تورهای قاصدک 24، می توانید با شماره (75269-021) تماس بگیرید و تور مورد نظر خود را رزرو کنید.
  4. آیا راهنمای گردشگری در تورهای گروهی قاصدک 24 وجود دارد؟ بله؛ خدمات راهنمای گردشگری همراه و بعلاوه راهنمای محلی نیز در تورهای گروهی قاصدک 24 وجود دارد.
منبع: مجله شنبه
انتشار: 22 آبان 1402 بروزرسانی: 22 آبان 1402 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1345

به "قاصدک 24 از محصول تورگروهی خود رونمایی کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاصدک 24 از محصول تورگروهی خود رونمایی کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید