فلایتیو: تغییری برای آینده!

به گزارش پزشکی مدرن، لوگوی نو فلایتیو چهار کیفیت شامل مدرن، برتر، هیجان انگیز و باوقار را به نمایش می گذارد.

فلایتیو: تغییری برای آینده!

دلمون لک زده واسه یک سفر خوب! این جمله ای است چند ماه اخیر مطمئنا آن را شنیده اید و خودتان به آن فکر کرده اید. دل ما هم برای یک سفر خوب تنگ شده. از دیدن ارتفاعات گیلان تا سفر به خیابان شانزلیزه. اما این دلتنگی، این دوری از سفر و این محدودیت ها باعث شده که ما تحولی تازه را تجربه کنیم.

تحولی برای آینده

فلایتیو از سال 1395 به صورت رسمی کار خود را شروع کرد. از این تاریخ تا به امروز، ما هر لحظه را صرف تغییر، تحول و رشد کردیم. تمرکز ما بر روی خدمات رسانی باکیفیت و ارائه بهترین تجربه سفر به کاربران بوده. کاربرانی که هر روز در حال افزایش هستند و هر روز از خدمات ما استفاده می کنند.

در دوره ای هستیم که صنعت گردشگری مدام در حال توسعه است. در چنین شرایطی، ما تصمیم گرفتیم که فرایند تحول خود را با سرعت بیشتری طی کنیم. یکی از کلیدی ترین بخش های مورد تغییر، هویت بصری شرکت بود. از پالت رنگی گرفته تا لوگوی فلایتیو، همگی دستخوش تغییر شدند. ما باور داریم که هویت بصری می تواند پنجره ای برای درک بهتر اهداف و ماموریت یک شرکت باشد. این هویت بصری تازه، چهار کیفیت شامل مدرن، برتر، هیجان انگیز و باوقار را به نمایش می گذارد.

  • مدرن: فلایتیو با نگرشی مدرن بر زیرساختی مدرن ایجاد شده و این دیدگاه، منجر به خدمات رسانی بهتر می شود.
  • برتر: هدف همیشگی فلایتیو، ارائه خدماتی بوده که سطح کیفی آن مختص به فلایتیو است.
  • هیجان انگیز: در فلایتیو همیشه تلاش می کنیم که تجربه ای هیجان انگیز و تازه از سفر را ارائه دهیم.
  • باوقار: هویت و فرهنگ داخلی فلایتیو شامل کیفیتی باوقار است که ارتباط بین مشتری و برند را توسعه می دهد و به ما کمک می کند که درک بهتری نسبت به خواسته ها و اخلاقیات کاربر داشته باشیم.

تحولی برای صنعت

صنعت گردشگری در چند سال اخیر رشد قابل توجهی را تجربه کرده. تحولات این صنعت نشان داده که نمی توان به شیوه های سنتی تکیه کرد و باید ساختاری را خلق کرد که دوام بالایی داشته باشد. به همین خاطر تمرکز ما بر روی ایجاد سرویسی بوده که در همه شرایط توانایی جلب رضایت مشتری را داشته باشد.

تحول زیرساخت و خدمات رسانی

ما همیشه به پشتیبانی خود افتخار کرده ایم. هفت روز هفته و در تمامی ساعات روز، ما جوابگوی تماس کاربران هستیم. حالا قصد داریم که این دیدگاه فکری را به تمامی بخش های تجارت خود وارد کنیم. از وب سایت گرفته تا هویت بصری، همگی باید در راستای خدمات بهتر به مشتریان باشند.

یکی از عمده ترین بخش هایی که دچار تحول و تغییر شده زیرساخت شرکت فلایتیو است. این تحول در دو دسته قرار می گیرد. ارتباطی که کاربر با برند دارد و ارتباطی که همکاران ما با فلایتیو دارند.

در زمینه ارتباط با کاربران خود، تلاش کردیم که جهت آشنایی، خرید و استفاده از خدمات را برای کاربران آسان تر کنیم. طراحی تازه ما با تمرکز بر روی تجربه کاربری توانسته به این هدف برسد. همچنین سرعت در تجربه کاربری اهمیت بالایی دارد. سرعت بارگذاری وبسایت فلایتیو، و سرعت فرایند خرید به مراتب افزایش داشته و کاربران ما، مجبور نیستند برای مشاهده آخرین بلیط ها و پیشنهادها انتظار بکشند.

طی مرور زمان، خدمات تازه هم به سبد خدماتی فلایتیو اضافه خواهد شد. این خدمات تازه، همراه با توسعه روزافزون کیفیت خدمات رسانی، یکی از مهم ترین تحولات زیرساختی فلایتیو برای آینده روشن تر است.

در زمینه ارتباط با همکاران، سلامت همه پرسنل شرکت در اولویت قرار گرفته است. فراهم کردن زیرساخت دورکاری یک چالش بزرگ است. فلایتیو از هیچ چالشی دوری نکرده و تلاش کردیم که شرایط دورکاری را برای تیم های مختلف شرکت فراهم کنیم.

طرح و رنگی از جنس آسمان

هویت بصری هر برند، پنجره ای به تفکرات و دیدگاه های آن برند است. لوگو نقش تاثیرگذاری در درک درست یک هویت بصری دارد. با این دیدگاه، باید لوگویی طراحی می کردیم که توانایی بازخوانی اهداف و آینده برند را داشته باشد.

سه ستون اصلی در طراحی این لوگو وجود دارد. تمرکز ما بر روی شکل زمین و گردشگری است. هر دو از اهمیت بالایی برای صنعت گردشگری برخوردار هستند. در ادامه بر روی خدمات ارائه شده فلایتیو تمرکز کردیم. لوگوی تازه فلایتیو دید کاملی به خدمات ما از جمله رزرو بلیط هواپیما ، هتل، قطار و اتوبوس ارائه می دهد. در سرانجام فرم لوگو، توانسته هیجان و سرزندگی که در برند فلایتیو وجود دارد را نمایش دهد.

در انتخاب رنگ هم به آسمان چشم دوختیم. زبان رنگ آسمان زبانی جهانی است که ما درک جامعی نسبت به آن داریم. رنگ های انتخاب شده عبارتند از:

  • آبی: القاکننده حس آرامش و مورد استفاده تجارت های الکترونیک
  • نارنجی: کننده حس و حال سلامتی، انرژی و سرزندگی
  • قرمز: بیانگر اعتماد به نفس، جسارت و احساسات شدید
  • بنفش: رنگی ارزشمند که به دلیل سختی استخراج رنگی سلطنتی بوده و کیفیت محصول ارائه شده را نمایش می دهد

تحولی ماندنی

فلایتیو سال ها است که همراه مشتریان خود بوده. اما این تازه ابتدای راه است و جهت طولانی را با یکدیگر طی خواهیم کرد. برای تمامی سفرها، ما همراه شما هستیم و پشتیبان شما خواهیم بود. می توانید با خیال راحت و در امنیت کامل، پرواز، هتل، قطار و اتوبوس خود را از فلایتیو تهیه کنید. فلایتیو دیروز، امروز و فردا، همراه همه شما خواهد بود.

منبع: کجارو
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1137

به "فلایتیو: تغییری برای آینده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلایتیو: تغییری برای آینده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید