فاطمی امین: باید زنجیره فراوری ابریشم از نخ تا محصول نهایی تکمیل گردد

به گزارش پزشکی مدرن، وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه باید زنجیره فراوری ابریشم از نخ تا محصول نهایی تکمیل گردد، گفت: در این راستا آمادگی داریم که همکاری های لازم را داشته باشیم و موضوعات این حوزه را کوشش می کنیم حل گردد تا برای اشتغال شهرستان صومعه سرا مثمر ثمر باشد.

فاطمی امین: باید زنجیره فراوری ابریشم از نخ تا محصول نهایی تکمیل گردد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، سید رضا فاطمی امین با بیان این مطلب، اضافه نمود: راه اندازی کارخانه ابریشم صومعه سرا خبر امیدوارکننده ای بوده است و یکی از حوزه هایی که می گردد در صومعه سرا روی آن تمرکز کرد همین حوزه ابریشم است.

باید زنجیره فراوری ابریشم از نخ تا محصول نهایی تکمیل گردد

وی با بیان اینکه باید زنجیره فراوری ابریشم از نخ تا محصول نهایی تکمیل گردد، گفت: در این راستا آمادگی داریم که همکاری های لازم را داشته باشیم و موضوعات این حوزه را کوشش می کنیم حل گردد تا برای اشتغال شهرستان مثمرثمر باشد.

جایگاه صنعت چوب و بخصوص صنوبر برای افزایش فراوری و اشتغال در شهرستان صومعه سرا

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه، گفت: صنعت چوب و به خصوص صنوبر برای افزایش فراوری و اشتغال در شهرستان جایگاه حایز اهمیتی دارد و این موضوع نیز یکی از رشته های قابل توجه است.

پتانسیل اقلیم صومعه سرا برای حل بسیاری از مسایل صنعت چوب

فاطمی امین توضیح داد: اقلیمی که در شهرستان صومعه سرا وجود دارد می تواند بسیاری از موضوعات ما را در حوزه چوب و صنایع ام دی اف حل نماید.

حل مسایل منابع طبیعی صنعت چوب با تعامل وزارت جهاد کشاورزی

وی بعلاوه اعلام کرد: هم افزایی بسیار خوبی با وزارت جهاد کشاورزی داریم و مسائل مرتبط با منابع طبیعی در حوزه چوب و صنوبر را با این هم افزایی حل می کنیم.

راه اندازی پست برق شهرک صنعتی صومعه سرا با تعامل با وزارت نیرو

وزیر صمت بعلاوه در مورد تکمیل و راه اندازی شهرک صنعتی صومعه سرا نیز ادامه داد: پست برق این شهرک را با توافقی که با وزارت نیرو داشته ایم راه اندازی خواهیم کرد، بخشی از هزینه ها را وزارت نیرو و بخشی را وزارت صمت خواهد داد که در جذب سرمایه گذار بسیار موثر خواهد بود.

پیگیری برای احیای واحد های فراوریی راکد و تعطیل شهرک صنعتی صومعه سرا

فاطمی امین بعلاوه اعلام کرد: واحد های فراوریی راکد و تعطیل این شهرک صنعتی نیز با پیگیری های اجرا شده باید هر چه زودتر به چرخه فراوری بازگردند تا اشتغال مناسبی ایجاد کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1076

به "فاطمی امین: باید زنجیره فراوری ابریشم از نخ تا محصول نهایی تکمیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاطمی امین: باید زنجیره فراوری ابریشم از نخ تا محصول نهایی تکمیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید