عنابستانی: نباید این کار را انجام می دادم

به گزارش پزشکی مدرن، عنابستانی نماینده سبزوار در مجلس در خصوص شکایت پلیس راهور از او به علت سیلی زدن به سرباز راهور شرح داد.

عنابستانی: نباید این کار را انجام می دادم

به گزارش باشگاه خبرنگاران، علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حدود 5 ماه است برای ماجرای سیلی زدن به سرباز راهور به علت حفظ حرمت نیروی انتظامی سکوت نموده ام، گفت: قصد مصاحبه ای نداشتم، اما، چون این سکوت من موجب تعبیر و برداشت های نامناسب شده درباره اش شرح می دهم.

وی ادامه داد: در حادثه ای که رخ داد ما وارد خط ویژه خیابان نشدیم و راننده ام بدون اجازه گرفتن از من تصمیم گرفته بود از خط ویژه برود، متاسفانه سرباز راهور به علت خستگی یا هر مورد دیگر برخورد نامناسبی با راننده داشت و بعد با من هم به گونه نادرستی رفتار کرد.

عنابستانی اظهار کرد: اشتباه بنده این بود که از خودرو پیاده شدم، از سرباز خواستم توهین نکند و برخورد مناسب داشته باشد که متاسفانه دوباره سرباز توهین کرد و من هم او را به عقب هُل دادم و گفتم توهین کردن کار خوبی نیست.

نماینده سبزوار اظهار کرد: اشتباه عنابستانی سیلی زدن به سرباز در حال اجرا وظیفه نبود بلکه هُل دادن سربازی بود که توهین کرد و این دو موضوع با هم تفاوت بسیاری دارد.

وی بیان نمود: برای همان اشتباه عذرخواهی کردم و الان هم بابت آن عذرخواهی می کنم، اما بعداً سرباز ادعا کرد که سیلی خورده که ادعای غلطی است. او هم توهین کرد و هم برای پوشاندن توهینش ادعا کرد که سیلی خورده است.

این نماینده مجلس گفت: همان موقع از او برای ادعای دروغ و توهینش شکایت کردیم که البته چیز جدیدی هم نبود. در مقابل هم آن ها شکایتی بابت سیلی زدن داشتند. پس از از بحث و جدل در خیابان افسر راهور در صحنه حاضر شد. وظیفه افسر راهور بازکردن جهت است، اما او هم توهین کرد و علاوه بر آن جهت را هم باز نکرد که فیلم هایش موجود است و نزد مقامات قضایی است. ما از آن افسر شکایت کردیم.

عنابستانی توضیح داد: برای سرباز و افسر راهور قرار مجرمیت صادر شد و نیروی انتظامی هم از من بابت هشت اسم شکایت کرد که برای همان اسم اتهامی هل دادن قرار جلب به دادرسی صادر شده و به دادگاه رفته است.

وی شرح داد: بعضی از عناوین اتهامی به بنده سوء استفاده از موقعیت، تمرد در مقابل مامور و ضرب و شتم مامور است که برای همه این ها قرار منع تعقیب صادر شده جز مورد هل دادن که نباید این کار را انجام می دادم.

منبع: فرارو
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 770

به "عنابستانی: نباید این کار را انجام می دادم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنابستانی: نباید این کار را انجام می دادم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید