عملیات آسفالت حفاظتی در سطح 52 کیلومتر از راه های جنوب سیستان و بلوچستان اجرا شد

به گزارش پزشکی مدرن، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 52 کیلومتر آسفالت حفاظتی شامل فوگسیل،چیپ سیل،اسلاری سیل امسال در سه محور جکیگور- قصر قند، چابهار- راسک - سرباز و ایرانشهر - بزمان - مسجد ابوالفضل انجام شد.

عملیات آسفالت حفاظتی در سطح 52 کیلومتر از راه های جنوب سیستان و بلوچستان اجرا شد

علی بامری اظهارداشت: با توجه به خرابی روکش آسفالت این محورها در جهت ارتقای ایمنی کاربران جاده ای و تسهیل در امر تردد،عملیات روکش آسفالت حفاظتی اسلاری سیل این محور در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

وی ادامه داد: این اداره کل علاوه بر آسفالت حفاظتی محورهای مذکور اقدام به لکه گیری 477 کیلومتر از محورهای شریانی و اصلی جنوب استان با مصرف 2 هزار و 665 تن آسفالت کرد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه موضوع راه ها با توجه به نقش و اهمیت آن در رشد و توسعه، همواره مورد توجه ویژه این اداره کل قرار گرفته است، چراکه بهبود شرایط این بخش زیربنایی می تواند به نوعی تضمین کننده اقتصاد منطقه باشد، گفت: این اداره کل امسال همچنین با استفاده از 14 هزار و 520 آسفالت اقدام به روکش تقویتی در سه محور نیکشهر - ایرانشهر،پل سرباز - کافه بلوچی و محور مرزی ریمدان کرد.

وی تاکید کرد: اجرای عملیات ساخت، بهسازی، نگهداری و روکش آسفالت به منظور افزایش ضریب ایمنی و در راستای محرومیت زدایی در محورهای جنوب استان از مهمترین اقدامات این اداره کل در حوزه راهداری است.

خبرنگاران سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 آبان 1401 بروزرسانی: 19 آبان 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1208

به "عملیات آسفالت حفاظتی در سطح 52 کیلومتر از راه های جنوب سیستان و بلوچستان اجرا شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "عملیات آسفالت حفاظتی در سطح 52 کیلومتر از راه های جنوب سیستان و بلوچستان اجرا شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات آسفالت حفاظتی در سطح 52 کیلومتر از راه های جنوب سیستان و بلوچستان اجرا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید