عقب نشینی گسترده ائتلاف متجاوز سعودی از الحدیده

به گزارش پزشکی مدرن، منابع یمنی از عقب نشینی گسترده نیرو های ائتلاف متجاوز سعودی از بخش های جنوبی و شرقی استان الحدیده خبر دادند.

عقب نشینی گسترده ائتلاف متجاوز سعودی از الحدیده

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، منابع یمنی از عقب نشینی گسترده نیرو های ائتلاف متجاوز سعودی از منطقه های در شرق و جنوب استان الحدیده خبر دادند.

بر اساس گزارش المیادین، نیرو های مزدور سعودی از منطقه های در دو بخش بیت الفقیه و التحیتا در استان الحدیده عقب نشینی نموده اند. گفته شده که متجاوزان سعودی بیش از 10 کیلومتر از منطقه ها مذکور به سوی دو بخش الخوخه و المخا عقب نشینی نموده اند.

قابل ذکر است که سلسله پیشروی های ارتش و کمیته های مردمی یمن در نبرد با عناصر وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی در نقاط مختلف این کشور ادامه دارد.

همزمان با عقب نشینی ائتلاف سعودی، نیرو های یمنی به تازگی دستاورد های جدیدی را در نبرد با عناصر وابسته به سعودی محقق ساخته اند. در همین ارتباط، یمنی ها پیروز شدند بر شهر الصالح در الحدیده مسلط شوند.

رسانه های عرب زبان بعلاوه اعلام کردند که یمنی ها کنترل منطقه ها دیگری در محور شرقی الحدیده را به دست گرفتند. این درحالی است که آخرین اخبار از پیشروی های گسترده ارتش یمن در اطراف فرودگاه الحدیده حکایت دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 948

به "عقب نشینی گسترده ائتلاف متجاوز سعودی از الحدیده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عقب نشینی گسترده ائتلاف متجاوز سعودی از الحدیده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید