طعنه آلگری به رونالدو با ابراز رضایت از ارتقای کار گروهی یوونتوس

به گزارش پزشکی مدرن، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در قالب تمجید از عملکرد گروهی بازیکنانش، به صورت غیرمستقیم این موضوع را به جدایی رونالدو از بانوی پیر نسبت داد.

طعنه آلگری به رونالدو با ابراز رضایت از ارتقای کار گروهی یوونتوس

به گزارش خبرنگاران، در هفته های اخیر گزارش ها و تحلیل های فراوانی در مورد بهبود اوضاع یوونتوس و عملکرد تیم فوتبال یوونتوس منتشر شده که در اغلب آنها این موضوع به جدایی کریستیانو رونالدو از بانوی پیر و فاصله گرفتن این تیم از تاکتیک های مبتنی بر فرد مرتبط دانسته شده است. رونالدو با وجود اینکه فصل را با یوونتوس شروع کرد، در آخرین روزهای پنجره جابجایی تابستانی از یووه جدا شد و به منچستریونایتد پیوست. گفته می گردد که ماسیمیلیانو آلگری سرمربی بانوی پیر در مقطع نخست مربیگری اش در این تیم، مخالف خرید رونالدو بود و اکنون هم به نظر می رسد که او از جدایی این بازیکن پرتغالی از تیمش چندان ناراحت نیست. در واقع او حتی معتقد است که از زمان جدایی رونالدو از بیانکونری، اوضاع و احوال تیمش بهتر هم شده است.

او در نشست خبری پیش از بازی امشب (آدینه) تیمش در دربی تورین برابر تورینو که از ساعت 23:15 به وقت تهران شروع می گردد، در پاسخ به این سؤال که هویت فعلی یوونتوس را چگونه تعریف می نماید، گفت: من فکر می کنم که در تیم ما اهداف فردی کنار گذاشته شده و الان تمرکز روی موفقیت تیم و کار گروهی است. شرایط تیم ما الان شش هفت ماهی هست که اینگونه شده و ما شناخت و درک بهتری از یکدیگر پیدا نموده ایم و به همین علت هم بیشتر شبیه یک تیم هستیم.

آلگری اگرچه به صورت مستقیم از رونالدو نام نبرد اما رسانه های ایتالیایی این بخش از اظهارات او که به کنار گذاشته شدن اهداف شخصی در یوونتوس اشاره داشت را به رونالدو و علاقه فراوانش برای رکورد شکنی و گلزنی نسبت داده اند.

آلگری اضافه نمود: در تیم ما الان اشتیاق و انگیزه فراوانی برای کسب قهرمانی وجود دارد اگرچه در این فصل خیلی سخت است که چنین هدفی را محقق کنیم. با این حال ما اهداف مهمی داریم. دربی برای تعیین سرنوشت ما در این فصل بسیار مهم است به خصوص که بلافاصله بعد از آن باید خودمان را برای بازی برابر ویارئال در لیگ قهرمانان آماده کنیم؛ دیداری که کاملاً متفاوت از این بازی است. برای بازی برابر تورینو ما قطعاً لئوناردو بونوچی را در اختیار نداریم. او دچار کوفتگی عضلانی شده است. اینکه او به بازی سه شنبه برابر ویارئال خواهد رسید یا نه را نمی دانم. او در برگامو مقابل آتالانتا بازی کرد اما تعیین بود که در همان نیمه اول بسیار خسته شده است.

آلگری در پاسخ به این سؤال که آیا آلوارو موراتا در انتها فصل یوونتوس را ترک خواهد نمود یا اینکه او از باشگاه خواهد خواست قرارداد قرضی مهاجم اسپانیایی را قطعی کند، تأکید کرد: موراتا دارد خوب کار می نماید. زیر سؤال بردن توانایی اهی فنی او دیوانگی است. او دارد کارش را خوب انجام می دهد اما ما باید فعلاً روی کارمان تمرکز کنیم. هنوز حداقل سه ماه دیگر از فصل به جای مانده است و ما باید موفقیتی خارق العاده کسب کنیم. در ماه ژوئن به شرایط موراتا هم رسیدگی خواهد شد.

قرارداد قرضی موراتا با یوونتوس تنها تا انتها فصل جاری اعتبار دارد و در صورتی که یوونتوس نخواهد او را نگه دارد، این مهاجم اسپانیایی به اتلتیکومادرید بازخواهد گشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1058

به "طعنه آلگری به رونالدو با ابراز رضایت از ارتقای کار گروهی یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه آلگری به رونالدو با ابراز رضایت از ارتقای کار گروهی یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید