شیائومی می میکس 4 با دوربین زیر نمایشگر راهی بازار می شود

به گزارش پزشکی مدرن، شیائومی سال گذشته از نسل جدید سری می میکس رونمایی نکرد اما گویا امسال قصد دارد در کنار گوشی تاشوی می میکس فولد، یک گوشی دیگر از سری می میکس را به دست کاربران برساند. طبق گزارش های منتشر شده، این گوشی می میکس 4 نام دارد و حالا جزئیات بیشتری از آن مطرح شده است.

شیائومی می میکس 4 با دوربین زیر نمایشگر راهی بازار می شود

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گفته یکی از مشهورترین افشاگران چینی که با نام کاربری Ice Universe در شبکه های اجتماعی حضور دارد، می میکس 4 همراه با دوربین زیر نمایشگر راهی بازار خواهد شد. باید خاطرنشان کنیم ZTE و Vinsmart تنها شرکت هایی هستند که گوشی های دارای دوربین زیر نمایشگر را معرفی کرده اند و حالا شیائومی هم می خواهد به این شرکت ها ملحق شود.

این افشاگر همچنین به احتمال بهره گیری می میکس 4 از نمایشگر خمیده هم اشاره کرده است. نمایشگر خمیده از جمله ویژگی هایی است که مخالفان و موافقان زیاد دارد ولی با توجه طراحی گوشی هایی مانند می 11، احتمالا میزان خمیدگی می میکس 4 هم بسیار محدود خواهد بود.

به نظر می رسد شیائومی می میکس 4 همراه با اسنپدراگون 888 راهی بازار می شود و برای نمایشگر آن هم می توانیم انتظار رزولوشن QHD+ و رفرش ریت 120 هرتز را داشته باشیم. مانند می 11، به احتمال زیاد حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر به عنوان اسکنر ضربان قلب هم مورد استفاده قرار می گیرد. در نهایت با توجه به مسائل دوربین های زیر نمایشگر، باید ببینیم شیائومی برای این گوشی چگونه بر چالش های موردنظر غلبه می کند.

  • دوربین زیر نمایشگر چگونه کار می کند؟

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 626

به "شیائومی می میکس 4 با دوربین زیر نمایشگر راهی بازار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی می میکس 4 با دوربین زیر نمایشگر راهی بازار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید