دلیل شلوغی مرکز تعویض پلاک خودرو در یزد ، مردم از ساعت 11 به بعد مراجعه نمایند

به گزارش پزشکی مدرن، سرپرست پلیس راهور استان یزد گفت: ازدحام مردم برای تعویض پلاک در ساعت های ابتدایی صبح، تعطیلی مرکز در هفته های گذشته به دلیل کرونا و انتقال پلاک با هدف ثبت نام خودرو از دلایل اصلی شلوغی مرکز تعویض پلاک خودرو در شهر یزد است.

دلیل شلوغی مرکز تعویض پلاک خودرو در یزد ، مردم از ساعت 11 به بعد مراجعه نمایند

به گزارش خبرنگاران آنلاین، سرهنگ مهدی زارع در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: بعضی از شهفرایندان در حالی ساعت 4 بامداد در محل تعویض پلاک حاضر می شوند که از ساعت 11 به بعد حتی یک خودرو در این مرکز وجود ندارد.

وی ادامه داد: عوامل گفته شده این دیدگاه را ایجاد نموده که مرکز تعویض پلاک یزد همواره شلوغ است؛ در حالی که این مرکز در همه ساعت ها شلوغ نیست.

سرپرست پلیس راهور استان یزد گفت: پس از فروکش کردن کرونا و بازگشایی مجدد مرکز تعویض پلاک یزد، روزانه 360 نفر مراجعه می کردند، اما اکنون این رقم به 250 نفر رسیده است.

وی افزود: هم اکنون و پس از فروش کردن هیجانات ناشی از کرونا و ثبت نام خودرو، از ساعت 11 صبح به بعد دیگر مراجعه نماینده ای وجود ندارد. پس نیازی به حضور در ساعت 4 بامداد در مرکز تعویض پلاک نیست.

زارع از افزایش یک غرفه در مرکز تعویض پلاک استان اطلاع داد و اضافه نمود: فرآیند تعویض پلاک، زمان بر و فنی است و نمی توان دقت را فدای سرعت کرد.

سرپرست پلیس راهور استان یزد ادامه داد: همچنین برای رعایت پروتکل های بهداشتی، مجبوریم از رانندگان بخواهیم در داخل خودروهای خود مستقر باشند و یکی یکی به داخل سالن بیایند.

وی با انتقاد از بعضی جوسازی های رسانه ای در شبکه های اجتماعی در این زمینه، اظهار کرد: خبرنگاران می توانند برای تهیه گزارش به مرکز تعویض پلاک استان مراجعه نمایند و از نزدیک در جریان فرایند آن قرار بگیرند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 109

به "دلیل شلوغی مرکز تعویض پلاک خودرو در یزد ، مردم از ساعت 11 به بعد مراجعه نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل شلوغی مرکز تعویض پلاک خودرو در یزد ، مردم از ساعت 11 به بعد مراجعه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید