خدمات درمانی هلال احمر ایران در آفریقا توسعه می یابد

به گزارش پزشکی مدرن، تهران (پانا) - تفاهم نامه همکاری میان هلال احمر ایران و وزارت بهداشت سیرالئون با هدف راه اندازی مرکز تخصصی زنان و زایمان و ارتقای خدمات درمانی هلال احمر در این کشور تمدید شد.

خدمات درمانی هلال احمر ایران در آفریقا توسعه می یابد

با تور افریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر، کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر با وزیر بهداشت عمومی کشور سیرالئون ملاقات و مصاحبه کرد.

در این ملاقات بر لزوم ارائه خدمات تخصصی در مرکز درمانی هلال احمر ایران در سیرالئون تاکید و همچنین توافق شد تا تفاهم نامه همکاری میان جمعیت هلال احمر ایران و وزارت بهداشت سیرالئون که از سال 2017 تمدید نشده بود، مجدد تمدید بگردد.

بر این اساس جمعیت هلال احمر ایران می تواند نسبت به نوسازی تجهیزات، راه اندازی بخش تخصصی از جمله زنان و زایمان و همودیالیز در این مرکز درمانی اقدام کند.

همچنین در تداوم این همکاری ها مقرر شد، طرفین بر اساس پیش نویس یادداشت تفاهم نامه ای که تا دوشنبه هفته جاری تبادل می گردد، نظرات تخصصی خود را برای گفت وگوهای بیشتر روی این تفاهم نامه ارائه نمایند تا بتوانند نقش مؤثری را در ارائه خدمات داشته باشند.

بخش های تخصصی زنان و زایمان، همودیالیز و خدمات مادر و کودک از جمله موضوعات مورد احتیاج وزارت بهداشت سیرالئون در فریتاون برای ارائه خدمات است که در این تفاهم نامه مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

در این ملاقات وزیر بهداشت عمومی سیرالئون با تقدیر از یاری های هلال احمر به کشور سیرالئون، گفت: سفر رئیس جمعیت هلال ایران به این کشور در زمان مناسبی صورت گرفته است. در واقع خدماتی که هلال احمر ایران در این مرکز ارائه می نماید به همراه ارتقای آنها، در تداوم همکاری ها مفید خواهد بود و یاری بزرگی به مردم این کشور است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 428

به "خدمات درمانی هلال احمر ایران در آفریقا توسعه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات درمانی هلال احمر ایران در آفریقا توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید