خبرنگاران مسکن محرومین زنجان 83 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش پزشکی مدرن، زنجان - خبرنگاران - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در زمان حاضر ساخت مسکن محرومین در زنجان پیشرفت فیزیکی 83 درصدی دارد و تا کنون در این زمینه کمکهای بلاعوض و اعطای تسهیلات انجام گرفته است.

خبرنگاران مسکن محرومین زنجان 83 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

رضا خواجه ای روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: عملیات احداث 2 هزار واحد مسکونی محرومین استان مرداد سال گذشته شروع شد که در زمان حاضر یکهزار و 100 واحد آن به بهره برداری رسیده است.

به گفته وی، واکنون 48 میلیارد تومان یاری بلاعوض و 100 میلیارد تومان تسهیلات برای این واحدها پرداخت شده است.

این مسوول در مورد شرایط بهسازی و نوسازی واحدهای روستایی استان نیز گفت: از بین چهار هزارو 350 واحد مسکونی روستایی برای سه هزار و 400 واحد انعقاد قرارداد اجرا شده است که 76 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به شرایط طرح اقدام ملی مسکن نیز گفت: در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت مسوولیت احداث واحدهای طرح اقدام ملی مسکن بر عهده بنیاد مسکن واگذار شده و تا به امروز 589 متقاضی واریز وجه نموده اند و 537 پروژه نیز تخصیص یافته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ادامه داد: برای تامین زمین در پروژه 75 واحدی خرمدره و پروژه 533 واحدی قیدار با مشکل روبرو هستیم که در صورت برطرف آن، مسئله ای در تامین مسکن نخواهیم داشت.

وی گفت: البته برای کسانی که واریز وجه داشتند زمین مورد احتیاج تامین شده و پروژه ها پیشرفت فیزیکی از فونداسیون تا سقف پنجم دارند همچنین تامین آب پروژه آببر و گلدشت خرمدره نیز به مساعدت مسوولان احتیاج دارد.

خواجه ای گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طی چهار دهه منشا خدمات فراوانی در تامین مسکن، خدمت رسانی به روستاییان و محرومیت زدایی داشته و نماد توسعه و خدمت بی منت در مناطق محروم به شمار می آید که در همه شرایط بدون وقفه کار خدمتگزاری به شریف ترین اقشار جامعه را برعهده داشته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 672

به "خبرنگاران مسکن محرومین زنجان 83 درصد پیشرفت فیزیکی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسکن محرومین زنجان 83 درصد پیشرفت فیزیکی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید