خبرنگاران دو نمایشنامه نگار نادری نویسنده لاهیجانی در یک مجموعه چاپ شد

به گزارش پزشکی مدرن، لاهیجان - خبرنگاران - نمایشنامه های یک جرعه آب و نخل های کوفه شاعرند اثر نگار نادری نویسنده لاهیجانی در یک مجموعه منتشر شد.

خبرنگاران دو نمایشنامه نگار نادری نویسنده لاهیجانی در یک مجموعه چاپ شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش سه شنبه روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان؛ این مجموعه شامل دو اثر نمایشی است. یک جرعه آب نمایشنامه ای است که اولین بار در جشنواره صاحبدلان پذیرفته و در سال 1390 در تئاتر شهر تهران خوانش شد. این اثر همچنین در جشنواره ملی نمایشنامه نویسی ما رایت الا جمیلا در قزوین جایزه دوم نویسندگی را از آن خود کرد.

نمایشنامه نخل های کوفه شاعرند دیگر اثر نمایشی این مجموعه با نام سرخ ترین تقدیری که نانوشته خوانده شد در سال 1382 در جشنواره استانی حدیث حوزه هنری گیلان به اجرا در آمد و جایزه نویسندگی را به خود اختصاص داد.

این کتاب در سال 99 توسط انتشارات حس آخر در 500 شمارگان به چاپ رسیده و طراحی روی جلد آن توسط سمیه منجم گرافیست خراسانی مقیم لاهیجان اجرا شده است.

از این نویسنده علاوه بر چاپ نمایشنامه پلی از جنس شیشه توسط انتشارات نمایش دو کتاب دیگر شامل دفتر اول مجموعه نمایشنامه های عاشق شدن به وقت تردید،تکرار پاییز،بوی باروت،مرگ پرنده بود و دفتر دوم شامل چهار نمایش کودک تی تی ،خواستن توانستن است،آرزوی قشنگ رعنا و به دنبال دوستی زیبا نیز توسط انتشارات ایلیا در سال 1395 به چاپ رسید.

نگار نادری نویسنده این مجموعه کارشناس ارشد ادبیات نمایشی است و نویسندگی و کارگردانی بیش از 53 نمایش را در کارنامه دارد ؛ نادری فعالیت هنری خود را به طور جدی از سال 1371 شروع کرد و توانست جایزه اول نویسندگی را در چهارمین جشنواره تئاتر استان با نمایشنامه رویای بودن از آن خود کند.

این نویسنده لاهیجانی با حضور در جشنواره های بین المللی فجر، مریوان ، کودک و نوجوان همدان و سایر جشنواره های هنری توانسته است جوایز متعددی را تا به امروز بدست آورد.

برپایی نمایشگاه عکس و عرضه کتاب با تخفیف 50 درصد به مناسبت دهه فجر

به مناسبت فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه عکس انقلاب و عرضه کتاب با تخفیف 50 درصد در محوطه باز جلوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان بر پا شد، که با استقبال خوب مردم روبرو شد.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان ضمن آذین بندی محیطی ، نمایشگاه عکس انقلاب با بیش از 40 قطعه عکس از رخدادها و رویدادهای مهم دوران پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را جهت آشنایی نسل جوان با رویدادهای دوران انقلاب اسلامی و مرور خاطرات برای نسل گذشته در معرض دید مردم قرار داد.

شهرستان 167هزار نفری لاهیجان در 40 کیلومتری شمال شرقی رشت قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 487

به "خبرنگاران دو نمایشنامه نگار نادری نویسنده لاهیجانی در یک مجموعه چاپ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دو نمایشنامه نگار نادری نویسنده لاهیجانی در یک مجموعه چاپ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید