توضیحات استاندار خوزستان درباره بخشی از کالاهای اساسی غیرقابل ترخیص سال 92 تا 98

به گزارش پزشکی مدرن، خبرنگاران/خوزستان استاندار خوزستان در خصوص پیگیری های اجرا شده پیرامون بخشی از کالاهای اساسی غیرقابل ترخیص مربوط به سال 92 تا 98 توضیحاتی ارایه داد.

توضیحات استاندار خوزستان درباره بخشی از کالاهای اساسی غیرقابل ترخیص سال 92 تا 98

صادق خلیلیان،شامگاه شنبه، 8 آبان ماه در خصوص پیگیری های صورت گرفته پیرامون بخشی از کالاهای اساسی غیرقابل ترخیص مربوط به سال 92 تا 98 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای تامین نیازهای کشور طی سال های مختلف تا 15 میلیون تن کالای اساسی وارد کشور می شود. در این میان ممکن است برخی محموله ها غیر استاندارد و غیر قابل مصرف از طریق دستگاه های نظارتی تشخیص داده شوند.

به گزارش خبرنگاران، وی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در این خصوص شرح داد: براساس پیگیری های به عمل آمده تعیین شد 20 هزار تن ذرت آلوده متعلق به یک شرکت بخش خصوصی مربوط به سال 92 قابلیت ترخیص ندارد و از سوی دستگاه های ذی ربط مرجوعی تشخیص داده شده است.

خلیلیان افزود: همچنین در پیگیری های دیگر نیز چهار هزار و 200 تن برنج مربوط به سال 98 فاقد استانداردهای لازم بود که قابلیت ترخیص ندارند. هر چند میزانشان در مقابل حجم وارداتی که داریم بسیار جزیی است اما طبیعتا همین میزان جزیی هم از نظر سلامت جامعه برای ما از اهمیت ویژه برخوردار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 921

به "توضیحات استاندار خوزستان درباره بخشی از کالاهای اساسی غیرقابل ترخیص سال 92 تا 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات استاندار خوزستان درباره بخشی از کالاهای اساسی غیرقابل ترخیص سال 92 تا 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید