توسعه زیرساخت ها بستر سرمایه گذاری مازندران را می سازد

به گزارش پزشکی مدرن، خبرنگاران/مازندران استاندار مازندران گفت: توسعه زیرساخت ها و بسترسازی در استان سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی و گردشگری را به همراه دارد.

توسعه زیرساخت ها بستر سرمایه گذاری مازندران را می سازد

احمد حسین زادگان صبح امروز در مراسم بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر با بیان اینکه توسعه زیرساخت ها در مازندران اعتبارات ملی گرفته است، اظهار کرد: بهره برداری این پروژه نیز از اعتبار ملی گرفته و در نهایت پروژه هم ملی تحویل داده شد.

وی توضیح داد: پروژه آزاد راه تهران شمال، فرودگاه رامسر، محور ساری- تاکام و تنکابن به الموت نیز بودجه های خوبی دریافت نموده و وزارت راه توسعه زیرساخت ها در مازندران را محقق خواهد نمود.

استاندار مازندران اعلام کرد: پروژه راه الموت- قزوین- تنکابن از سمت قزوین بسیاری از مسائل را حل نموده است و تمامی این زیرساخت ها و آماده سازی بستر به توسعه توریستی این استان یاری می نماید.

حسین زادگان ادامه داد: خوشبختانه در بحث های پسماند و پروژه های کنار گذرهای غرب استان مازندران با حضور مهندس اسلامی و روحیه مطالبه گری نماینده مجلس و مردم این منطقه قطعا این پروژه نیز سریع به خاتمه می رسد.

وی گفت: با شرایط نوسانات مالی موجود احتیاج به همت مسئولان استان مازندران است تا با خبرهای خوب حال مردم خوش گردد.

توسعه مازندران با بسترسازی در زیرساخت ها رقم می خورد

شمس الدین حسینی نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه این پروژه تا به امروز 4 وزیر به خود دیده است، اظهار کرد: با حضور مهندس اسلامی وزیر راه این پروژه به اتمام رسید.

وی اضافه نمود: توسعه استان مازندران با بسترسازی در زیرساخت ها رقم می خورد.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس با اشاره به اینکه ما در غرب مازندران سالانه میزبان 6 میلیون مسافر و توریست هستیم، توضیح داد: بنابراین این بسترسازی ها احتیاجمند اعتبارات ملی و استانی است.

حسینی ادامه داد: شاید بودجه ها محدود باشد اما توسعه زیرساخت ها مهم است چراکه محورها در شرایط تعطیلات پر ترافیک می گردد.

وی گفت: دریای مازندران هم ظرفیت مناسبی برای ارتباط با کشورهای حاشیه خزر است و از معبر کوه البرز هم ارتباط با استان های قزوین و تهران پتانسیلی بوده که می توانیم در غرب استان از آن بهره مند شویم.

توسعه زیرساخت ها برای توسعه توریستی در رامسر

محمد آزاد فرماندار رامسر در ادامه اعلام کرد: بهره برداری از باند جدید فرودگاه یک کار شاخص و فاخر در غرب استان مازندران است.

وی گفت: در کنار همه ظرفیت های الهی و طبیعی رامسر در همه عرصه ها سعی نموده پیش رو باشد.

فرماندار رامسر یادآور شد: کوشش در جهت توسعه زیرساخت ها به جهت توریستپذیر بودن این شهرستان یک احتیاج است.

آزاد اظهار کرد: با کوشش های بسیار بیش از 20 پروژه در مقیاس های عظیم ملی، استانی و شهرستانی در رامسر آماده بهره برداری است.

وی توضیح داد: راه اندازی باند فرودگاه احتیاجمند اقدامات ضروری بود که نهایتا در سال گذشته و با دستور وزیر راه بر این شد تا پروژه به خاتمه برسد تا با حمایت از پیمانکاران این راستا سخت انجام گیرد.

فرماندار رامسر اعلام کرد: دکل های مخابراتی تیرهای برق و موسسات آموزشی و سیاحتی در راستا پروژه بود که با حمایت های همه جانبه مهندس اسلامی حل شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 76

به "توسعه زیرساخت ها بستر سرمایه گذاری مازندران را می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه زیرساخت ها بستر سرمایه گذاری مازندران را می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید