کوشش استقلالی ها برای باز کردن گره کور ماجرای محبی

به گزارش پزشکی مدرن، باشگاه استقلال در کوشش برای تسویه حساب با باشگاه سانتاکلارا است.

کوشش استقلالی ها برای باز کردن گره کور ماجرای محبی

ماجرای پرداخت قسط دوم انتقال محمد محبی به استقلال، از نظر مالی مسائلی را برای باشگاه استقلال به وجود آورده که به نظر می رسد علت اصلی آن بی توجهی به پرداخت پول بوده چرا که روز های پایانی موعد پرداخت این قسط با بازگشت علی فتح الله زاده به باشگاه همزمان شده و پیش از آن نیز اقدامی صورت نگرفته بود.

باشگاه استقلال از مبلغ 230 هزار یورو، تا به امروز 90 هزار یورو رو پرداخت و تاییدیه آن را گرفته، اما برای پرداخت مابقی پول به مشکل خورده است. درحالیکه پیش از این علیرغم کوشش باشگاه، دو بار سوئیفت پرداخت پول به علت مسائل تحریمی برگشت خورده بود، اما حالا پرداخت به جای مانده طلب سانتاکلارا نه برگشت خورده و نه تایید شده است. به همین دلیل مدیران در پی راهکاری هستند که برای باشگاه دردسر ساز نگردد.

از طرفی در ابتدای این انتقال و در دوره مدیریت قبلی قرار بود پول انتقال امیرحسین حسین زاده به شارلروا در همان کشور پرتغال به حساب سانتاکلارا واریز گردد تا باشگاه استقلال مسئله ای بابت انتقال پول نداشته و حضور محبی بدون دردسر باشد، اما بر اساس پیگیری ها تعیین شد نه تنها این اقدام صورت نگرفته بلکه بخشی از پول شارلوا هم به حساب باشگاه استقلال واریز شده و بخش دیگر آن به جای مانده که پیگیری هم در این مورد انجام نشده است.

با این حال برخلاف اخبار منتشر شده، باشگاه استقلال درخواستی از سوی سانتاکلارا مبنی بر فسخ قرارداد و بازگشت محبی نداشته است. مدیران استقلال بر اساس تاییدیه 90 هزار یورو و اسناد اقدامات صورت گرفته برای پرداخت مابقی پول، سعی در اثبات حُسن نیت شان به مدیران سانتاکلارا دارند و به آن ها اطمینان داده اند که با وجود مسائل موجود برای پرداخت، در کوشش برای تسویه حساب هستند. با توجه به اینکه باشگاه سانتاکلارا دریافت پول نقد را نیز رد نموده، به هر ترتیب باید دید که مدیریت فعلی باشگاه به چه طریق می تواند این گره کور شده را باز و نگرانی ها بابت ادامه حضور محبی را رفع کند.

منبع: فرارو
انتشار: 21 آبان 1401 بروزرسانی: 21 آبان 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1209

به "کوشش استقلالی ها برای باز کردن گره کور ماجرای محبی" امتیاز دهید

1 کاربر به "کوشش استقلالی ها برای باز کردن گره کور ماجرای محبی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش استقلالی ها برای باز کردن گره کور ماجرای محبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید