گل محمدی: بازیکنان انتظار دارند باشگاه پرسپولیس به تعهداتش عمل کند

به گزارش پزشکی مدرن، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی مقابل مس کرمان کار را برای خودمان سخت کردیم.

گل محمدی: بازیکنان انتظار دارند باشگاه پرسپولیس به تعهداتش عمل کند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از ملاقات تیمش مقابل مس کرمان درباره این ملاقات گفت: قبل از هر چیز از طرفداران مان قدردانی می کنم. حضور پرشوری در بازی امروز داشتند و از آن ها تشکر می کنم. ما بازی را خوب آغاز کردیم. در نیمه اول به بازی مسلط بودیم و نیمه خوبی پشت سر گذاشتیم. پاس زیاد دادیم و بازی سراسر هجومی انجام دادیم. می توانستیم در نیمه اول گل سوم را هم بزنیم. در نیمه دوم هم خوب آغاز کردیم، اما بازی را برای خودمان سخت کردیم.

وی ادامه داد: حریف هم انرژی زیادی گذاشت و برای دقایقی ما را تحت فشار گذاشتند. ما باید قدر موقعیت ها را می دانستیم و این فرصت را به حریف دادیم تا به دروازه ما نزدیک شوند. آن ها به ما گل زدند وحتی می توانستند گل دوم را بزنند. بازی با بازیکنان تعویضی مدیریت شد و گل سوم را زدیم. در مجموع از همه بازیکنانم تشکر می کنم که با انرژی بازی را آغاز کردند. بازی کردن در خانه حریف سخت است و این 3 امتیاز را به هوادارن مان تقدیم می کنیم که از ما حمایت خوبی کردند. امیدوارم این روند خوب را ادامه دهیم.

وی درباره اینکه بازیکنان پرسپولیس برای دربی محروم نشدند اضافه کرد: همواره به بازیکنان گفتم اگر تمرکز خوبی داشته باشند کسی اخطار بی مورد نمی گیرد. قبل از بازی به بازیکنان گفتم که این 3 امتیاز مهمترین 3 امتیاز فصل است. می دانم دربی حساسیت خودش را دارد و همه دوست دارند به صورت کامل وارد دربی شویم.

گل محمدی درباره سوال یکی از خبرنگاران در نشست خبری گفت: خطایی که روی بازیکنان ما شد اگر نمی شد گل می زدیم. گرفتن 2 پنالتی در یک بازی نشان دهنده هجومی بودن تیم ماست. لیاقت این را داشتیم که 2 پنالتی داشته باشیم. بازیکنان ما در موقعیت های خوب قرار گرفتند و بازیکنان را مجبور کردند که روی آن ها خطا نمایند.

سرمربی پرسپولیس درباره شرایط مالی بازیکنان اضافه کرد: بازیکنان وقتی با تعهد کامل کار می نمایند و با انرژی کار می نمایند انتظار دارند باشگاه هم به تعهدات خود عمل کند. می دانید که شرایط باشگاه با مسائل زیادی که وجود دارد شرایط خوبی نیست. این را درک می کنیم، اما با صحبت هایی که با رضا درویش داشتم قول داده تا قبل از بازی با استقلال بخشی از طلب بازیکنان را بپردازد. تمرکز ما روی بازی هاست. شرایط مالی سختی بر مردم ما حاکم است و می دانیم صحبت درباره مسائل مالی زیاد درست نیست. امیدوارم این مسائل رفع گردد.

گل محمدی در ادامه نشست خبری درباره درخواست برای آبیاری زمین پیش از بازی گفت: قانون مسابقات این است که قبل و بین دو نیمه زمین را آب بدهند تا سرعت بازی بیشتر گردد، اما این اتفاق در کرمان نیفتاده بود. درخواست ما ین بود زمین را آب دهند تا بازی قشنگ تر گردد. همه دوست دارند بازی خوب بینند، اما در نیمه دوم این اتفاق نیفتاد و بازی کند شد. پاس دادن در این شرایط سخت بود. انتظار داشتیم نظم بیشتری در استادیوم باشد، چون تعیین بود استادیوم پر می گردد. می شد با نیرو های بیشتری این اتفاقات را کنترل نمایند. بعد از بازی طرفداران زیادی به سمت ما آمدند. دوست داریم با طرفداران عکس بگیریم، اما شرایط سخت بود.

سرمربی پرسپولیس در مورد شرایط مس کرمان خاطر نشان کرد: از باشگاه مس کرمان تشکر می کنم که استقبال خوبی از ما داشتند. به نظرم مس کرمان می تواند قطبی برای فوتبال باشد، چون امکانات و شرایط خوبی مس دارد. با ایجاد استادیوم و زمین تمرین از پایه اینجا استعداد یابی کند. با برنامه ریزی خوب می گردد قطب فوتبال ایران شوید. برای همه کارکنان مس و مسئولان مس کرمان آرزوی سلامتی دارم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 فروردین 1402 بروزرسانی: 26 فروردین 1402 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1278

به "گل محمدی: بازیکنان انتظار دارند باشگاه پرسپولیس به تعهداتش عمل کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: بازیکنان انتظار دارند باشگاه پرسپولیس به تعهداتش عمل کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید