تصاویر ، جزئیات انفجار در خیابان سهروردی تهران ، 4 نفر مصدوم شدند

به گزارش پزشکی مدرن، مرکز اطلاع رسانی پلیس مرکز جزئیات انفجار در خیابان سهروردی را تشریح کرد.

تصاویر ، جزئیات انفجار در خیابان سهروردی تهران ، 4 نفر مصدوم شدند

به گزارش خبرنگاران، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: در ساعت 17:30 روز جاری پنجشنبه مورخه 21 اردیبهشت ماه انفجاری در خیابان سهروردی به کلانتری 104 عباس آباد اعلام شد.

با حضور ماموران انتظامی و تیم های امدادی در محل و آنالیز بعمل آمده معین شد: یک مغازه خشکشویی به دلیل انفجار کپسول گاز دچار حریق شده که به دلیل آن به چندین دستگاه خودرو پارک شده نیز خسارت وارد شده است.

در این گزارش آمده است: خوشبختانه این حادثه هیچگونه خسارت جانی در پی نداشته و تنها سه نفر از شهروندان شامل متصدی مغازه و دو رهگذر دچار جراحت جزئی شدند که اقدامات درمانی بر روی آنان انجام شده است.

نقص در دستگاه دیگ بخار اتوشویی باعث انفجار در خیابان سهروردی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز گفت: نقض در عملکرد دستگاه دیگ بخار اتوشویی منجر به این حادثه شده است.

سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت 17:02 عصر امروز وقوع یک انفجار در مغازه خشکشویی در خیابان سهروردی جنوبی به سامانه 125 اطلاع داده شد.

وی اضافه نمود: با اعلام این خبر، بلافاصله 2 ایستگاه آتش نشانی در مدت زمان 4 دقیقه راهی محل حادثه شدند و اقدامات اولیه را شروع کردند؛ در محل حادثه مشاهده شد، در یک باب مغازه خشکشویی و اتوشویی به وسعت تقریبا 20 متر که بالای این مغازه 2 واحد مسکونی نیز وجود داشت، انفجار شدیدی اتفاق افتاده است.

ملکی با بیان اینکه حادثه انفجار به 2 مغازه دیگر و 4 دستگاه خودرو خسارت وارد نموده بود، ادامه داد: 4 نفر در این انفجار مصدوم شدند که یک نفر از آنها به صورت سرپایی درمان و باقی دیگر مصدومان راهی مراکز درمانی شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه انفجار منجر به حریق نشده است، متذکر شد: کارشناسان آتش نشانی در محل حادثه حاضر شدند و پس از آنالیز های اولیه معین شد، نقض در عملکرد دستگاه دیگ بخار اتوشویی منجر به این انفجار شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1402 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1289

به "تصاویر ، جزئیات انفجار در خیابان سهروردی تهران ، 4 نفر مصدوم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، جزئیات انفجار در خیابان سهروردی تهران ، 4 نفر مصدوم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید