تاکسی های بالای 20 سال قدمت باید نوسازی شوند

به گزارش پزشکی مدرن، سجاد انجم شعاع گفت: تاکسی های بالای 20 سال قدمت باید نوسازی شوند و سازمان محیط زیست موظف شده تا استاندارد های محیط زیستی را رعایت کند.

تاکسی های بالای 20 سال قدمت باید نوسازی شوند

سجاد انجم شعاع، مدیرعامل صندوق ملی حفاظت محیط زیست امروز در جلسه مشترک اتاق بازرگانی تبریز با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست شرح داد: تاکسی های بالای 20 سال قدمت باید نوسازی شوند و سازمان محیط زیست موظف شده تا مصرف سوخت را کاهش و استاندارد های محیط زیستی را رعایت کند.

وی افزود: از تشکیل صندوق مشترک اتاق بازرگانی و صندوق محیط زیست نیز استقبال می کنیم تا با اولویت بندی و تجدید منابع، پروژه ها را با همکاری بخش خصوصی اجرا کنیم.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت: حفظ محیط زیست موضوع بسیار مهمی است، اما قرار نیست به بهانه آن، صنعت، معدن و فراوری را متوقف کنیم و از آن سمت طوری عمل کنیم که داشته های طبیعی خود را از بین ببریم.

محمد کلامی ادامه داد: ساختار قوانین محیطی زیست ما به صورت یک بسته سنتی است و چندان کاربرد ندارد؛ برای محیط زیست نباید شعاع مشخص کرد، باید شاخص تعریف گردد.

وی با بیان اینکه قوانین معطوف به صنعت و محیط زیست باید بازنگری شوند، ادامه داد: در کشور ما نگاه فاصله محور و فیزیکی بر مصوبات و دستورالعمل ها غالب است که کار ما را سخت تر نموده است.

کلامی گفت: اکنون به علت قوانین دست و پا گیر زیست محیطی بخش عمده ای از فعالیت های فراوریی و صنعتی ما راکد مانده و حتی با کمبود زمین برای واحد های فراوریی روبرو هستیم که برای برون رفت از این شرایط باید در حوزه محیط زیست شاخص ها را لحاظ کنید.

خبرنگاران آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مهر 1401 بروزرسانی: 20 مهر 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1196

به "تاکسی های بالای 20 سال قدمت باید نوسازی شوند" امتیاز دهید

1 کاربر به "تاکسی های بالای 20 سال قدمت باید نوسازی شوند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکسی های بالای 20 سال قدمت باید نوسازی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید