برگزیده شدن دانش آموز خراسان شمالی در پویش کتابخوانی نامه به نویسنده

به گزارش پزشکی مدرن، به گزارش خبرنگاران از خراسان شمالی؛ رضا رضایی با اعلام این خبر اضافه کرد: پویش کتاب خوانی نامه به نویسنده که هم زمان با هفته ملی کودک در نیمه دوم مهرماه 1399 آغاز به کارکرده بود، برگزیدگانش را شناخت که در این پویش آسنا جعفرزاده از دانش آموزان مقطع دبستان شهرستان شیروان به عنوان برگزیده شناخته شد.

برگزیده شدن دانش آموز خراسان شمالی در پویش کتابخوانی نامه به نویسنده

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه در داوری مرحله نیمه نهایی این پویش 447 نامه با یکدیگر به رقابت پرداختند، گفت: موضوعات نامه ها خلاقیت در نوشتار، اصالت، رعایت اصول نگارش، تناسب گروه سنی با کتاب خوانده شده، دارا بودن زبان و نگاه بچگانه و نوجوانانه، توانایی ارتباط با مخاطب و آغاز و انتها مناسب، همچنین این نامه ها در سه گروه دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم انتخاب و برای داوری نهایی معرفی شدند.

رضا رضایی توضیح داد: هیئت داوران مرحله نهایی پویش کتاب خوانی نامه به نویسنده پس از آنالیز آثار راه یافته به مرحله نهایی، 75 نفر را به عنوان برگزیدگان نهایی این پویش در سه مقطح تحصیلی دبستان با 45 اثر، متوسطه اول 18 اثر و متوسطه دوم 12 اثر معرفی کردند.

وی بیان داشت: آسنا جعفر زاده از دانش آموزان مقطع دبستان شهرستان شیروان است که در پویش کتابخوانی نامه به نویسنده کشور برگزیده شد.

این پویش بر اساس طرحی از دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتاب خوانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی استان ها و دفتر یونیسف در ایران برگزار گردید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 451

به "برگزیده شدن دانش آموز خراسان شمالی در پویش کتابخوانی نامه به نویسنده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزیده شدن دانش آموز خراسان شمالی در پویش کتابخوانی نامه به نویسنده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید