بازتاب پیروزی سرمربیان تیم های مدعی ، رسانه های پرتغال پیگیر لیگ ایران

به گزارش پزشکی مدرن، رسانه های پرتغالی به پیروزی های استقلال و سپاهان در دیدارهای روز گذشته واکنش نشان دادند.

بازتاب پیروزی سرمربیان تیم های مدعی ، رسانه های پرتغال پیگیر لیگ ایران

به گزارش خبرنگاران حضور دو سرمربی پرتغالی روی نیمکت دو تیم از چند مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر باعث شده تا روزنامه های معروف کشور پرتغال نگاه ویژه ای به رقابت های لیگ برتر ایران داشته باشند. عملکرد ریکاردو ساپینتو و ژوزه مورایس زیر ذره بین این رسانه ها واقع شده است.

روزنامه آبولا با تتیر کامبک، اولین پیروزی ساپینتو را رقم می زند، نوشت: پس از شکست در بازی افتتاحیه، استقلالی ها به رهبری ریکاردو ساپینتو اولین پیروزی خود در لیگ ایران را کسب کردند و در خارج از خانه 3 بر 1 ملوان را شکست دادند.

آبولا بعلاوه به پیروزی روز گذشته سپاهان پرداخت و تیتر مانوئل فرناندز با گلزنی در جریان پیروزی سپاهان، اولین بازی خود را انجام داد (البته فرناندز در ثانیه های پایانی ملاقات با استقلال به زمین آمده بود).

این روزنامه در ادامه آورده است: سپاهان با مربیگری ژوزه مورایس پنجشنبه هفته جاری و در دور دوم از مسابقات لیگ برتر ایران، با نتیجه 2 بر یک مقابل نساجی مازندران به پیروزی جدیدی دست یافت.

روزنامه معروف اوجوگو نیز به پیروزی سپاهان پرداخت و نوشت: مانوئل فرناندز اولین بازی خود را برای ژوزه مورایس سپاهان انجام می دهد.

مانوئل فرناندز، ملی پوش سابق و 36 ساله پرتغالی، در ترکیب اصلی تیم میزبان حضور داشت. سپاهان با گل ایوب کلانتری در دقیقه 5 بازی را با شکست شروع کرد. اما در دقیقه 11 هافبک پرتغالی با ضربه سر کار را به تساوی کشاند و اولین گل با پیراهن سپاهان را جشن گرفت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 مرداد 1401 بروزرسانی: 28 مرداد 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1168

به "بازتاب پیروزی سرمربیان تیم های مدعی ، رسانه های پرتغال پیگیر لیگ ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازتاب پیروزی سرمربیان تیم های مدعی ، رسانه های پرتغال پیگیر لیگ ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید