انعقاد تفاهم نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی با خانه نوآوری دیجیتال نیتک

به گزارش پزشکی مدرن، خبرنگاران/خراسان رضوی تفاهم نامه همکاری خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک با سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی با هدف استفاده از توان دانشجویان در فراوری محتوای دیجیتال امضا شد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی با خانه نوآوری دیجیتال نیتک

این تفاهمنامه با هدف حمایت از استارتاپ ها در حوزه های مختلف محتوایی به وسیله مشارکت در ارائه خدمات، اطلاع رسانی، فراوری، تجاری سازی محصولات و دستاوردهای استارتاپ ها و شرکت های فناور امضا شده است.

یاری به رشد و ارتقای سطح کیفی و کمی فراوریات دانشجویی، تسهیل استفاده دانشجویان از خدمات زیرساختی نیتک و آموزش و اشتغال آن ها در دپارتمان های فراوری محتوا ازجمله ویدئو، انیمیشن و بازیسازی، همکاری در جهت اطلاع رسانی رویدادها، محصولات و دستاوردهای واحدهای فناور و استارت اپ های دانشجویی و حمایت از تجاری سازی محصولات و دستاوردهای استارتاپ ها از جمله مهمترین مفاد این تفاهمنامه همکاری است.

انجام پروژه های مشترک و مشارکت در قالب فراوری برنامه های تصویری اینترنتی موضوعی و منتورینگ و مشارکت در رشد استارتاپ های حوزه های تخصصی در جهاد دانشگاهی خراسان رضوی از دیگر موارد مورد توافق طرفین در قالب این تفاهمنامه است.

جهاد دانشگاهی استان نیز طبق مفاد این تفاهم نامه همکاری لازم در جهت اطلاع رسانی رویدادها، محصولات و دستاوردهای واحدهای فناور و استارتاپ ها را به عمل خواهد آورد و بسته های اطلاع رسانی و نشر خبرهای حمایتی از استارتاپ ها در رسانه های تحت مدیریت جهاد دانشگاهی را فراهم می نماید.

حمیدرضا بحرینی، مدیرعامل خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، در مراسم امضای این تفاهمنامه با اشاره به تعریف دوره های توانمندسازی دانشجویان در حوزه محتوای دیجیتال اظهار کرد: آموزش، کارورزی و استفاده از توان این افراد در فراوری محتوا چرخه ای است که در مجموعه نیتک برای استفاده از توان دانشگاه برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به برگزاری دوره های کاربردی در حوزه بازیسازی توضیح داد: از تابستان سال جاری دو دوره بازیسازی در دپارتمان گیم نیتک برگزار شده که با بورسیه هنرجویان کوشش نموده ایم ضمن خرید خدمات آن ها، زمینه اشتغال آن ها را در حوزه بازیسازی فراهم آوریم.

به گزارش روابط عمومی خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، دکتر هادی بختیاری، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی نیز در این جلسه اظهار کرد: فعالیت در حوزه فراوری محتوای دیجیتال از نیازهای امروز جامعه به خصوص دانشگاه است که امیدواریم با امضای این تفاهمنامه زمینه استفاده از بسترهای فراهم آمده در نیتک برای این موضوع فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 939

به "انعقاد تفاهم نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی با خانه نوآوری دیجیتال نیتک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد تفاهم نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی با خانه نوآوری دیجیتال نیتک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید