الشناوی و جو هیون وو گزینه های نهایی خط دروازه النصر، سنگربان الاهلی مصر به حریف تراکتور نزدیک شد

به گزارش پزشکی مدرن، باشگاه الاهلی مصر که پیش از این پیشنهاد النصر عربستان برای انتقال سنگربانش را نپذیرفته بود در آستانه موافقت با این انتقال قرار گرفته است.

الشناوی و جو هیون وو گزینه های نهایی خط دروازه النصر، سنگربان الاهلی مصر به حریف تراکتور نزدیک شد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، سعودی اسپورت در این مورد نوشت: به نظر می رسد انتقال محمد الشناوی دروازه بان الاهلی مصر به النصر براساس اخباری که از منابع مصری دریافت می گردد، قوت گرفته است.

النصر به دو دلیل برای جذب الشناوی 32 ساله کوشش می نماید که دلیل اول فشار طرفداران این باشگاه است و دلیل دوم جدایی براد جونز استرالیایی و عدم امکان جذب گزینه های داخلی در خط دروازه. النصر پیش از این با پیشنهاد سه میلیون دلاری خواهان جذب الشناوی شد، اما مذاکرات به نتیجه نرسید و الاهلی با جدایی دروازه بانش موافقت نکرد.

با توجه به اظهارات اخیر حازم الحدیدی مدیر برنامه های این دروازه بان احتمال انتقال الشناوی دوباره قوت گرفته است، خصوصاً پس از آنکه الحدیدی در گفت وگو با تلویزیون ام بی سی مصر گفت الاهلی در خاتمه لیگ قهرمانان باشگاه های آفریقا در خصوص جدایی الشناوی با وی مذاکره می نماید. در صورت قهرمانی الاهلی رئیس این باشگاه با جدایی سنگربان این تیم موافقت خواهد نمود تا با توجه به بالا رفتن سن الشناوی بتواند در سال های آخر درآمد قابل توجهی کسب کند.

لازم به ذکر است النصر عربستان علاوه بر سنگربان الاهلی، جو هیون وو دروازه بان باشگاه اولسان هیوندای کره را نیز در نظر دارد تا برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و ملاقات با تراکتور ایران گزینه باتجربه ای را در خط دروازه به خدمت بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 735

به "الشناوی و جو هیون وو گزینه های نهایی خط دروازه النصر، سنگربان الاهلی مصر به حریف تراکتور نزدیک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الشناوی و جو هیون وو گزینه های نهایی خط دروازه النصر، سنگربان الاهلی مصر به حریف تراکتور نزدیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید