افتتاح 35 مجتمع عظیم آموزشی با بیش از 8 هزار مترمربع زیربنا در کشور

به گزارش پزشکی مدرن، تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش در آیین افتتاح مجتمع های آموزشی قلم و رازی در کرج با اشاره به افتتاح 35 پروژه حیات طیبه در کشور که هریک بیش از 8 هزار مترمربع زیربنا دارند، گفت پروژه های حیات طیبه از افتخارات سازمان نوسازی مدارس کشور است.

افتتاح 35 مجتمع عظیم آموزشی با بیش از 8 هزار مترمربع زیربنا در کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در آیین افتتاح مجتمع های آموزشی قلم و رازی در کرج، با اشاره به اینکه 35 پروژه عظیم حیات طیبه طی مدت زمان کوتاهی در کشور به بهره برداری رسید، از اهتمام وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به منظور توسعه این مجتمع های عظیم آموزشی و کوشش برای اتمام اندک پروژه به جامانده که هر کدام بیش از 8 هزار متر مربع زیربنا دارند، اطلاع داد.

وی اجرای پروژه های حیات طیبه را به اسم یکی از مهمترین افتخارات سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور برشمرد و توضیح داد: اثرات مجتمع های آموزشی حیات طیبه در کیفیت بخشی به مسائل آموزش و پرورش ما را در احداث و توسعه آنها ترغیب می نماید.

کاظمی با برشمردن اهداف و کارکردهای مجتمع های آموزشی حیات طیبه، اضافه نمود: هدف غایی و نهایی از ایجاد این زیرساخت ها، طراحی و اجرای برنامه های تربیتی در طراز نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اهتمام دولت سیزدهم به حوزه تعلیم و تربیت و نگاه ویژه به این عرصه مهم گفت: با توجه به شرایط سرانه فضای آموزشی البرز باید کوشش ها برای تامین فضاهای آموزشی در این استان مضاعف گردد.

کاظمی اضافه نمود: در استان هایی که به لحاظ سرانه فضای آموزشی با متوسطه کشوری فاصله دارند به اندازه این فاصله سرمایه گذاری و برنامه ریزی انجام گردد تا بخشی از عقب افتادگی های آن جبران شده و زودتر به میانگین کشوری برسند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 837

به "افتتاح 35 مجتمع عظیم آموزشی با بیش از 8 هزار مترمربع زیربنا در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 35 مجتمع عظیم آموزشی با بیش از 8 هزار مترمربع زیربنا در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید