اعطای تسهیلات یاری هزینه تحقیق و توسعه به شرکت های دانش بنیان

به گزارش پزشکی مدرن، مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری وشکوفایی از اعطای تسهیلات یاری هزینه تحقیق و توسعه به شرکت های دانش بنیان اطلاع داد.

اعطای تسهیلات یاری هزینه تحقیق و توسعه به شرکت های دانش بنیان

به گزارش خبرنگاران، دکتر مرضیه شاهوردی امروز در مراسم بزرگداشت روز جهانی علم درخدمت توسعه و صلح، صندوق نوآوری و شکوفایی را یک نهاد عمومی غیر دولتی دانست که بر اساس قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان در سال 1389 تاسیس شده است، اضافه کرد: در سال 1397 هیات عامل دور سوم کار خود را شروع کرد و ماموریت اصلی آن تامین سرمایه اقتصادی زیست بوم نوآوری تعریف شده است.

وی ارائه تسهیلات یاری هزینه تحقیق و توسعه را یکی از جدیدترین تسهیلات این صندوق نام برد و اظهار کرد: در صورتی که شرکت های دانش بنیان برای حل مسایل خود از دانشگاه ها و پژوهشگاه ها یاری بخواهند، ما تسهیلات بلاعوض یاری هزینه تحقیق و توسعه را به آنها اعطا خواهیم کرد.

شاهوردی با اشاره به 4 خدمت اصلی این صندوق شامل اعطای تسهیلات، سرمایه در گردش، صدور ضمانت و تامین محل کار، خاطر نشان کرد: در تسهیلات هم سرمایه گذاری، تنها محدود به شرکت های دانش بنیان نیست بلکه استارتاپ ها می توانند با عاملیت صندوق های پژوهش و فناوری از سرمایه های این صندوق برای توسعه محصول بهره مند شوند.

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی، ابراز امیدواری کرد که این صندوق به عنوان مهمترین نهاد زیست بوم نوآوری بتواند در جهت علم تا ثروت نقش مهمی را ایفا نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 350

به "اعطای تسهیلات یاری هزینه تحقیق و توسعه به شرکت های دانش بنیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای تسهیلات یاری هزینه تحقیق و توسعه به شرکت های دانش بنیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید