اطلاعاتی تازه از رنگ گلکسی نوت 10 منتشر شد ، رنگ صورتی گل رز به رنگبندی پرچمدار سامسونگ اضافه شد

به گزارش پزشکی مدرن، هر چه به تاریخ رونمایی گوشی گلکسی نوت 10 نزدیک تر می شویم، اطلاعات بیشتری از این گوشی افشا می گردد و اکنون نیز اطلاعاتی در باره رنگبندی این گوشی هوشمند منتشر شده است.

اطلاعاتی تازه از رنگ گلکسی نوت 10 منتشر شد ، رنگ صورتی گل رز به رنگبندی پرچمدار سامسونگ اضافه شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوشی گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس، به عنوان پرچمداران نو گلکسی در کانون توجه بسیاری از کاربران قرار دارند.

بر اساس نوترین اطلاعات افشا شده درباره این گوشی انتظار می رود به زودی شاهد رنگبندی این گوشی در رنگ گل رز باشیم. افزون بر این انتظار می رود که این گوشی در رنگ های سفید ، نقره ای و مشکی عرضه گردد اما نسخه ای از رنگ صورتی نیز برای کشور های خاص در زمان عرضه در دسترس خواهد بود.

مطابق با شایعات قبلی ، گفته می گردد سامسونگ مدل های آبی و سبز را نیز ارائه می دهد اما هنوز تاییدی برای این ادعا نداریم. شاید بهترین دلیل این ادعا این باشد که سامسونگ در گذشته نیز انواع پرچمداران سری S خود را در رنگهای آبی و سبز ارائه می داد ، اما این رنگها معمولاً فقط در بازارهای غربی و خارج از ایالات متحده موجود بودند.

انتظار می رود گلکسی نوت 10 به تراشه کوالکام اسنپدراگون 855 مجهز باشد یا Exynos 9820 را اجرا کند. در همین حال ، تنظیمات حافظه داخلی این کوشی 256 یا 512 در نظر گرفته می گردد. این گوشی دارای دوربین سه گانه است که از یک دوربین اصلی با دیافراگم سه مرحله ای (f / 1.5 ، f / 1.8 f / 2.4 ) تشکیل شده است که در زمان نور کم عملکردی ویژه دارد.

منبع: انتخاب
انتشار: 8 دی 1401 بروزرسانی: 8 دی 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1229

به "اطلاعاتی تازه از رنگ گلکسی نوت 10 منتشر شد ، رنگ صورتی گل رز به رنگبندی پرچمدار سامسونگ اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعاتی تازه از رنگ گلکسی نوت 10 منتشر شد ، رنگ صورتی گل رز به رنگبندی پرچمدار سامسونگ اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید