آشنایی با قابلیت های شست وشوی سریع ماشین های لباسشویی سامسونگ

به گزارش پزشکی مدرن، راز یک ماموریت غیرممکن

ساعات ابتدایی صبح روز سه شنبه، همه چیز مثل روزهای دیگر به نظر می رسید، همچون دیروز، خودم را به سختی از رختخواب بیرون کشیدم تا آماده رفتن به اداره شوم که ناگهان نوتیفیکیشن تقویم گوشی، خواب آلودگی را از سرم پراند: جلسه با مدیریت شرکت. به سمت جا لباسی رفتم و پیراهن ساده آبی روشنی که معمولا برای جلسات اداری می پوشم را برداشتم و با یک صحنه شوک آور روبرو شدم. تنها لباس مناسب من برای جلسه پر از لک و چرک بود! همه چیز برای یک روز افتضاح آماده بود. چطور می توانستم در این زمان به جامانده آماده اش کنم؟

آشنایی با قابلیت های شست وشوی سریع ماشین های لباسشویی سامسونگ

ناگهان صحبت های همسرم یادم آمد که می گفت لباسشویی سامسونگی که چند ماه پیش خریدیم، برنامه های مختلفی برای شست وشوی سریع دارد و می تواند لباس های کثیف را در زمانی کمتر از یک ساعت تحویل دهد. سریع به طرف لباسشویی حرکت کردم و نگاهی به صفحه گردونی که نام چرخه های مختلف در آن نوشته شده، انداختم. انگار جهان را به من دادند، نام دو برنامه روی لباسشویی بود که به ظاهر دوای درد و چاره مشکل من بود: Super Eco Wash و Super Speed با یک سرچ ساده در اینترنت در خصوص این دو قابلیت مطالعه کردم. Super Ecowash با قابلیت شستن و تحویل لباس ها در 15 دقیقه و قابلیت Super Speed برای شست وشوی لباس های چرک در 39 دقیقه. کم مانده بود از شادی بال در بیارم، تا چند دقیقه دیگر مشکلم حل می شد.

به سرعت پیراهن را درون لباسشویی انداختم و پس از ریختن اندازهی از پودر لباسشویی درون محفظه مخصوص، گزینه Super Eco Wash را انتخاب کردم. صحنه ای که می دیدم در ابتدا باورنکردنی به نظر می رسید اما واقعیت داشت؛ پیراهن چرک 15 دقیقه قبل، به تمیزترین حالت خود برگشت. با کمی تحقیق متوجه شدم که ماشین لباسشویی های سامسونگ با قابلیت شست وشوی سریع خود، لباس ها را با آب سرد و به شکل ملایم می شویند. شستن لباس ها با آب سرد باعث می گردد تا ضمن کاهش مصرف انرژی، احتمال آسیب به بافت لباس ها کمتر از همواره گردد. قابلیت شست وشوی سریع این لباسشویی ها محافظت بیشتری از تار و پود لباس ها می نماید تا برای شست وشوی روزانه هیچ گونه مسئله ای پیش نیاید. برای شست وشوی سریع می توان تا 2 کیلوگرم لباس را درون دیگ انداخت.

برای اینکه نتیجه کار با کیفیت بهتری همراه باشد توصیه شده تا لباس هابا اندازه مواد شوینده کمتری شسته گردد. چرا که استفاده از بیش از حد مواد شوینده ممکن است باعث گردد بخشی از مواد در لباس ها باقی بماند.

حالت دیگری که برای شست وشوی سریع در لباسشویی های سامسونگ طراحی شده، چرخه Super Speed است که در زمانی 39 دقیقه ای لباس ها را تحویل می دهد. نکته مهم اینکه کاهش زمان در این لباسشویی ها باعث افت کیفیت نمی گردد و لباس ها به یاری فناوری شستشوی سریع با همان تمیزی و پاکی همیشگی از دیگ خارج می گردد.

چنانچه عادت به شستن روزانه بعضی از لباس های خود دارید به یاری قابلیت های شست وشوی سریع Super Eco Wash و Super Speed لباسشویی های سامسونگ می توانید اندازه زیادی در وقت و مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 20 بهمن 1401 بروزرسانی: 20 بهمن 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1253

به "آشنایی با قابلیت های شست وشوی سریع ماشین های لباسشویی سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با قابلیت های شست وشوی سریع ماشین های لباسشویی سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید