50 تمرین برای کاهش علائم استرس

به گزارش پزشکی مدرن، دانیال باقریه مترجم فکر آگاهی برای مدیریت استرس که به تازگی از سوی انتشارات ارجمند منتشر شده در گفت وگو با خبرنگاران بیان نمود: این کتاب با موضوع فکر آگاهی طی 50 تمرین این فن را به مخاطبان آموزش می دهد و بعلاوه به آنها نشان می دهد که چگونه فکر آگاهی می تواند علائم استرس و عواقب ناشی از استرس از جمله فشار خون و تنش عضلانی را کاهش دهد.

50 تمرین برای کاهش علائم استرس

او ادامه داد: هدف من از ترجمه کتاب مذکور این بود که اول از همه بتوانم در راستای معرفی و آموزش فکر آگاهی به همگان تلاشی نموده باشم و دوم اینکه فنی را به مخاطبان آموزش دهم که با استفاده از آن بتوانند بر استرس های روزمره زندگی فائق آیند.

او اضافه نمود: این کتاب برای عموم افراد توصیه می گردد و برای مطالعۀ آن احتیاجی به تحصیلات آکادمیک نیست لذا توصیۀ من به مخاطبان عزیز مطالعه و تمرین تمرینات این کتاب می باشد؛ این کتاب به وسیله محسن ارجمند رییس انتشارات ارجمند آنالیز و تأیید شد و اساتید دیگر نیز بازخوردهای مثبتی به این اثر دادند. تأکید می کنم تا جای ممکن دانش این کتاب عمومی سازی گردد و در اختیار همگان قرار گیرد.

باقریه گفت: همانطور که پیشتر عرض کردم با توجه به استرس رو به برتری مردم ایران، خلاء ای در این زمینه احساس شد و تصمیم گرفتم کتابی کوتاه اما بسیار کاربردی پیدا کنم تا این احتیاج را پوشش دهد.

او در خاتمه گفت: این اثر را با دقت مطالعه کنید و تمرین های آن را به طور منظم انجام دهید، اگر موارد مذکور را به درستی انجام دهید شاهد تغییرات چشمگیری در اوضاع روانی خود خواهید بود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 2 خرداد 1402 بروزرسانی: 2 خرداد 1402 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1293

به "50 تمرین برای کاهش علائم استرس" امتیاز دهید

1 کاربر به "50 تمرین برای کاهش علائم استرس" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 تمرین برای کاهش علائم استرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید