《آیپد پرو》و 《آیفون 12》لاکچری با 1 کیلوگرم طلای خالص، قطعات الماس و چوب سیب رونمایی شد

به گزارش پزشکی مدرن، برند کاویار از آیپد پرو و آیفون های لاکچری ساخته شده از 1 کیلوگرم طلای خالص و قطعات الماس و چوب سیب رونمایی کرد. این محصولات با نقل سخنان ماندگاری از استیو جابز و تیم کوک رونمایی شد.

《آیپد پرو》و 《آیفون 12》لاکچری با 1 کیلوگرم طلای خالص، قطعات الماس و چوب سیب رونمایی شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، کاویار این بار به معنای واقعی کلمه عمل نموده و آرم اپل را در پشت آیفون و آیپد با یک درخت سیب کامل نموده است.

این درخت سیب از جنس طلا است روی زمینه ای از چوب سیب تیره قرار گرفته است. اگر 184، 310 دلار خرج کنید می توانید تصمیم بگیرید که آیا براساس آیپد پرو 11 (2020) یا آیپد پرو 12.9 (2020) سفارش خواهید داد.

این نسخه های موسوم به گرند اپل هم از استیو جابز نقل قول می نمایند:《شجاعت داشته باشید که از قلب و شهود خود پیروی کنید》 و هم از تیم کوک:《بگذارید شادی شما در مسیرتان باشد، نه در یک هدف دور از دسترس》 اگر یک کیلو طلا از دید شما کافی نبود، 81 الماس طبیعی با قطر 3 میلی متر وجود دارد که سیب های درخت را تزئین می نماید.

سپس مجموعه Diamond Apple وجود دارد که دارای ویژگی های iPad Pro و iPhone 12 Pro و 12 Pro Max است. این همان چیزی است که اگر چه 10 هزار دلار هزینه کنید خریداری خواهید کرد. در این نسخه نیز از 9 الماس طبیعی استفاده شده و با نقل قولی از تیم کوک همراه است که می گوید:《تضمینی به فردا نیست پس هر چه دارید امروز هزینه کنید. 》تنها 99 نسخه برای هر یک از iPhone و iPad در مجموعه Diamond Apple ساخته خواهد شد.

پایان، مجموعه ای از گوشی های آیفون و آیپد Gold Apple وجود دارد که فاقد الماس هستند و علاوه بر درخت سیب طلای آبکاری شده، چوب سیب بیشتری دارند.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1224

به "《آیپد پرو》و 《آیفون 12》لاکچری با 1 کیلوگرم طلای خالص، قطعات الماس و چوب سیب رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "《آیپد پرو》و 《آیفون 12》لاکچری با 1 کیلوگرم طلای خالص، قطعات الماس و چوب سیب رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید