یک نفر از مرگ مارادونا هنوز خبر ندارد!

به گزارش پزشکی مدرن، به گزارش بی ساکر، کارلوس سالوادور بیلاردو 82 سال دارد و از سندروم حکیم آدامز (هیدروسفالی نرمال مغز) رنج می برد که پس از جراحی به آن مبتلا شد. به همین خاطر خانواده سرمربی بازنشسته آرژانتینی که مارادونا تحت راهنمایی او قهرمان جام جهانی شد، تصمیم گرفتند تلویزیون را خاموش نمایند تا متوجه درگذشت دیگو مارادونا نشود. اکنون بیش از یک هفته از این اتفاق گذشته است، اما به بیلاردو هنوز نگفته اند دیگو دیگر در این جهان نیست. خانواده سرمربی سابق آلبی سلسته منتظر هستند تا در زمان مناسبی این خبر تلخ را به او بدهند.

یک نفر از مرگ مارادونا هنوز خبر ندارد!

خورخه، برادر بیلاردو گفت که شرایط کارلوس مناسب نیست به همین خاطر تصمیم گرفتند فعلا این موضوع را از او پنهان نمایند، کاری که در سرزمینی مانند آرژانتین سخت است. برادر بیلاردو گفت: چنین حادثه ای چهار، پنج تا 20 روز در رسانه ها انعکاس دارد.

با گذشت چند روز اکنون برای این که به بهترین شکل این خبر را بازگو نمایند برنامه ریزی نموده اند. قرار است مدافع بازنشسته را بعضی از هم تیمی هایش از تیم قهرمان دنیا 86 همراهی نمایند تا سلامتی بیلاردو به خط نیفتد. خورخه در این رابطه اظهار کرد: با روجری صحبت نموده ام و او به همراه دو یا سه نفر دیگر نزد کارلوس خواهد رفت تا ببیند شرایط چگونه است.

برادر بیلاردو در سرانجام گفت: دیگو اهمیت زیادی در زندگی کارلوس داشت.

مارادونا بیست و پنجم نوامبر به دلیل حمله قلبی در 60 سالگی درگذشت.

منبع: فرارو
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 444

به "یک نفر از مرگ مارادونا هنوز خبر ندارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک نفر از مرگ مارادونا هنوز خبر ندارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید