گزینه هجومی بارسلونا در تابستان بعد معین شد

به گزارش پزشکی مدرن، نام کریم آدیمی، مهاجم آینده دار و آلمانی در لیست خرید باشگاه بارسلونا قرار گرفته است.

گزینه هجومی بارسلونا در تابستان بعد معین شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کریم آدیمی، مهاجم جوان باشگاه سالزبورگ این فصل را در شرایط فوق العاده ای آغاز کرده و در شش بازی ابتدایی فصل در بوندسلیگای اتریش پیروز به زدن شش گل شده است. این عملکرد درخشان باعث شد هانسی فلیک، سرمربی تازه ژرمن ها هم تصمیم به دعوت از کریم آدیمی بگیرد و این بازیکن هم به خوبی پاسخ این اعتماد را داد.

آدیمی در اولین بازی ملی خود برای آلمان پیروز به گلزنی برابر مجارستان شد تا خبر از تولد مهاجمی گلزن و فرصت طلب برای فوتبال آلمان بدهد. اما نشریه بیلد امروز در گزارشی مدعی شد نام این بازیکن 19 ساله در لیست خرید بارسلونا قرار گرفته است. جالب اینجاست کریم ادیمی متولد سال 2002 بوده، اما مانند ستاره های جوان بارسلونا مانند پدری و آنسو فاتی راه درخشش را زود آغاز کرده و در این سن و سال حتی در لیگ قهرمانان بازی کرده است.

بارسلونا در این تابستان هم برای خرید کریم آدیمی اقدام کرد، اما پیروز به جذب این بازیکن نشد و فرایند خرید او به تابستان سال بعد موکول شد. سالزبورگ سه فصل پیش تنها سه میلیون یورو برای جذب این بازیکن پرداخت کرد و حالا ادامه این فرایند باعث می شود تیم های بزرگ مجبور به پرداخت ارقام هنگفتی برای جذب او بشوند؛ سرنوشتی که برای ستاره های چون ارلینگ هالند و سادیو مانه هم رخ داد و آنها هم جهت درخشش خود را از سالزبورگ آغاز کردند. البته به نظر می رسد بارسلونا در جهت جذب کریم آدیمی تنها نیست و تیم هایی چون لیورپول و بایرن مونیخ هم برای خرید این ستاره جوان اقدام خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 829

به "گزینه هجومی بارسلونا در تابستان بعد معین شد" امتیاز دهید

2 کاربر به "گزینه هجومی بارسلونا در تابستان بعد معین شد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه هجومی بارسلونا در تابستان بعد معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید