وِی لنشان شاسی بلند واقعی چینی: یک باک بنزین بزن و 1200 کیلومتر رانندگی کن!
به گزارش پزشکی مدرن، لنشان DHT-PHEV محصول تازه این برند است که در بازار چین از 38800 تا 44 هزار دلار قیمت دارد. این شاسی بلند همانند بیشتر محصولات خودرویی این روزهای بازار چین، ظاهر مجذوب کننده و مشتری پسند دارد.
خبرنگاران - وِی برند خودرویی متعلق به گریت وال چین است. خط تولید WEY در واقع شامل شاسی بلندهای لوکس یا بهتر بگوئیم باکیفیت تر این خودروساز چینی می شود.
لنشان DHT-PHEV محصول نو این برند است که در بازار چین از 38800 تا 44 هزار دلار قیمت دارد. این شاسی بلند همانند بیشتر محصولات خودرویی این روزهای بازار چین، ظاهر مجذوب کننده و مشتری پسند دارد.
چراغ های اصلی جلو بسیار باریک هستند و به خوبی با سایر جزئیات دماغه و سپر یکپارچه هماهنگ شده اند. خودرو از منظر ابعاد برابر با 5156 میلیمتر در طول، 1980 میلیمتر در عرض و 1805 میلیمتر در ارتفاع پیشرفته است. فاصله بین محورها نیز 3050 میلیمتر است. با این اعداد مشخص می شود که با یک شاسی بلند واقعی سر و کار داریم.
اما همانطور که در نامگذاری محصول مشخص است، لنشان به پیشرانه پلاگین هیبرید مجهز شده که ترکیبی از 1.5 لیتری توربوشارژ و تک موتور الکتریکی با مجموع خروجی 410 اسب بخار و گشتاور 700 نیوتن متر را تشکیل داده است.
وی لنشان DHT-PHEV
وی لنشان طی 4.9 ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رسد که برای این اتاق رکورد بسیار عالی محسوب می شود. در وی لنشان از باتری 44.5 کیلووات ساعت استفاده شده که امکان پیمایش 175 کیلومتر در حالت الکتریکی خالص را فراهم می کند. اما به این نکته اشاره کنیم که بخش بنزینی پیشرانه در واقع به عنوان ژنراتوری در خدمت قسمت الکتریکی پلاگین هیبرید عمل می کند و در حرکت به شکل مستقیم نقشی ندارد. زمانی که این ژنراتور در مدار سیستم ICE باشد، برد حرکتی خودرو به 1200 کیلومتر می رسد.
فضای داخل کابین نیز شرایط بسیار مجذوب کنندهی را پیش روی بیننده قرار می دهد. کنسول اصلی از 3 نمایشگر در قابی یکپارچه و تریم چوب تشکیل شده است.
در بخش ایمنی نیز سطح 2 رانندگی خودران حضور دارد که البته همچنان نیازمند ارتباط دست راننده با فرمان است اما مجموعه ای از امکانات مانند کروز کنترل تطبیقی، سنسورهای پیشرفته محیطی و دوربین های باکیفیت را در خدمت ایمنی وی لنشان قرار داده است.
منبع: عصر ایران